ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
56K
دکتر سیده راضیه هاشمی

سیده راضیه هاشمی

23 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 2533000
فلوشیپ سرطان‌شناسی (انکولوژی) زنان
متخصص زنان و زایمان
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.8
از ۵
رضایت (178 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین خون، سرطان و آنکولوژی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: خ ملاصدرا بیمارستان بقیه ا...
تهران - اتوبان همت غربی-خیابان کبیری طامه-خیابان بهار-بیمارستان عرفان نیایش
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیده راضیه هاشمی را داشته است.

نظرات در مورد سیده راضیه هاشمی

4.8
از ۵
رضایت (178 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
نه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام خدمت دکتر هاشمی عززززیزم که واقعا عاشقشم...من 3 سال پیش متوجه شدم که مبتلا به کانسر سرویکس شده‌ام 37 ساله ودارای دو فرزند بدون هیچ علامت یا عوارض بیماری..خیلی جاها رفتم اما عاشق این بودم که در این بیمارستان به عشق امام زمان واینکه مطمئن بودم بهم نظر خواهد شد آمدم وخدا فرشته ی زمینی به نام دکتر هاشمی عززززیزم رو سر راهم گذاشت وبا دستان شفا بهشون منو عمل کردن وبعد از عمل هم خیلی حالم از لحاظ اعصاب وروان بهم ریخته بود ولی دکتر همیشه کنارم بودن وهمیشه با نهایت مهربونی به سوالاتم که خیلی وقتها هم واقعا خودم بگم سوالهای تکراری و.....بود ولی بازهم منو تنها در اون راه سخت وتاریک وپراز سوال نگذاشتن تا به طور کامل سلامتی ام به لطف خدا وائمه اطهار به دستان شفا بخش اولاد فاطمه زهرا بهم برگشت ...خواستم بگم دکتر جان خیلی ازتون ممنونم وهمیشه دعاگویتان هستم خدا حفظتون کنه.عاشقتم .میبوسمت
6
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
در بعضی از مواقع در اقیانوسها مروارید هایی یافت می شود که زندگی انسان‌ها را دگر گون می سازد و امروز ما در اقیانوس بی کران بیمارستانهای تهران در بیمارستان بقیه اله مرواریدی یافتیم که زندگیمان را دگر گون ساخت . مرواریدی که با صداقت و اخلاص و علم خود جان هزاران تن از هم‌میهنانمان را نجات می دهد. صبح علی الطوع با گام‌های استوار و با عزمی جزم و با توکل بر خدا کار خود را شروع می کند تا نا امیدان از زندگی را دوباره به زندگی امیدوار سازد. و او کسی نیست جز خانم دکتر راضیه هاشمی که خداوند خیر دنیا و آخرت را نصیبش سازد. ما در اینجا بر خود وظیفه می دانیم که از زحمات خداپسندانه دکتر راضیه هاشمی و پرسنل زحمتکش این بیمارستان کمال تقدیر و تشکر را بنماییم. زیرا «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» طباطبائی
10
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من مادر دختری هستم که بعد دوماه ازدواجش فهمیدیم یه کیست 25سانتی تو تخمدان داره که دکتر کرج بیمارستان حضرت بقیه الله عج تهران را معرفی کردن و خدا لطف کردن خانم هاشمی رو جلو راهمون گذاستن کرج گفته بودن تخمدان ،و لوله رو برمیدارند احتمال داشت کمی هم از روده رو بردارن ،خانم دکتر اونقدر خوش اخلاق و با ایمان هستن که دخترم بعد عمل میگه مامان میشه هر چند وقت بریم بیمارستان دکتر ببینم بادیدن دکتر ارامش میگیرم ،دکتر یدالله روی زمین یعنی دست خدا روی زمین هستند ،دخترمو عمل کردن بدونه هیچ مشکلی فقط و فقط کیست رو درآوردن همه چی سرجاش الحمدلله به لطف خدا و اقا بقیه الله عج و خانم دکتر الان همه چی عالیه .تشکر میکنم و دست خانم دکتر با ایمان و کار بلد رو میبوسم .
1
پسندیدن
ارسال
پ ا
پروین ایرجی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام خانم دکتر عزیز سیده راضیه هاشمی باتشکر از زحمات خانم دکتر عزیز من از استان کردستان شهرستان بیجار من خانمی هستم پنجاه و پنج ساله که توده بزرگی در رحم داشتم به هر پزشکی که در کردستان و زنجان مراجعه کردم مرا نپذیرفتن گفتن که عملش بسیار دشوار و سخت است اما خانم دکتر هاشمی که بهشون مراجعه کردم مرا پذیرفت و بلافاصله مرا درمان کردو میخواهم بگویم خانم دکتر بسیار مهربان است و از صمیم قلبم برایش آرزوی موفقیت دارم ومن به ایشان افتخار میکنم و از ایشان بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در زندگی‌شان موفق و موید باشند ومن الان یک ماهه که معالجه شده ام و حالم روبه بهبود است.
8
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام خدمت خانم دکتر عزیزم خانم دکتر هاشمی من فیبرم رحم ده سانتی داشتم دکترای اهواز و جاهای دیگه بهم گفتند به علت بزرگی فیبرم باید با رحم برداشته بشه و من چون مجرد بودم دوست نداشتم این کار رو بکنم ، از طرق مشاوره آنلاین این فرشته عزیز رو بهم معرفی کردند و ایشون من رو عمل کردند و رحم رو برام نگه داشتند ایشون بجز مهارت خاص پزشکی اخلاق فوق العاده خوب و دکتر خاکی و مهربان دلسوز و باخدایی هستند ان شاءالله هرکجا هستند در پناه امام زمان عج الله و موفق و سالم و سلامت باشند دوستتون دارم خانم دکتر ..
3
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دهیک ماه پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
آدم های خوب به رنگ آسمان هستند،به رنگ آبی دریا، نمیدانم چطور با خدا معامله کردید که فضای اتاقتان سرشار از آرامش ونور بود و رنگ محبتی از آسمان در گوشه ای از خیابان ملاصدرا جلوه گربود، قداست جامه سپیدتان درقامت چون شما چشمها راخیره میکرد ونیرویی نادیدنی دل کندن از شما راسخت، ممنون به خاطر تخصص ومهارت واخلاق فوق العادتون. و از خداوند مهربانم آرزوی توفیق روز افزون را برایتان خواستارم تا بیش از پیش درآسمان وزمین بدرخشید. سبزواری
4
پسندیدن
ارسال
د ا
داود ایرانی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار خانم دکتر مهربان و دلسوز بیمار هستند و با توجه به مشغله کاری که دارند به سوالات بیمارانش به صورت واتساپی پاسخ می دهند و حتی برای تسهیل کار بیمار از مراجعه مجدد بسیاری از اقدامات مانند رویت پاتولوژی و...را از طریق واتساپ بررسی می کنند .با صحبت کردن با ایشان آرامش خواهید اشت چرا که به تمامی سوالات با صبر و شکیبایی پاسخ می دهند .کاملا متوج خواهید شد که ارزش انسانی برای ایشون از پول مهمتر است .
3
پسندیدن
ارسال
ف ر
فاطمه راضی جلالی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام. من 10 سال پیش و قبل از ازدواج متوجه فیبروم 5 کیلویی شدم. هر دکتری رفتم گفتن باید رحمت خارج بشه و منم مجرد بودم و... اما ایشون با مهارت تمام جراحی رو انجام دادن بدون کوچکترین آسیب به رحم. الان 4 فرزند سالم دارم و خودمم دیگه مشکلی نداشتم‌ . آرامش و تخصص فوق العاده ای دارن. خدا بهشون توان و سلامتی بده‌ مطب ندارن فقط بیمارستان بقیه الله میدونم هستن. عاشقتم دکتر جان و هیچ وقت فراموشت نمیکنم.
7
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خواهرمن رحمش مشکل داشت وخیلی ازدکترا نتوستتند عمل کنن وجوابشون کردن. اماخوش بختانه خانم دکتر سیده راضیه هاشمی عزیز فرمودند من عمل میکنم هیچ جای نگرانی هم ندارن وبه حول قوه الهی عمل کردن الان سالهاست دارن زندگی طبیشونو مگذرونندازخانم دکتربینهایت وبینهایت وبینهایت تشکر و قدردانیم وازخداوند برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمرباعزت خواستارم .خودم فقط یک باروزیت شدم جهت ماموگرافی
6
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
یک فرشته به تمام معنا 3سال و نیم مشکل خونریزی فیبروم . کیست . توده . پلیپ داشتم بیشتر از 50 تا دکتر رفتم حتی طب سنتی بارها بیمارستان بستری شدم برای عمل ولی به خاطر شرایطم هیچ دکتری قبول عمل نمی‌کرد ولی این خانم دکتر گل عملم کردن بدون هیچ عوارضی و هر روز دعاگویشان هستم الهی خدا بهترینها رو براشون رقم بزنه دستان پر مهرشونو میبوسم
5
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
سیده راضیه هاشمی

دکتر سیده راضیه هاشمی، فلوشیپ انکولوژی زنان در شهر تهران است. مطب دکتر سیده راضیه هاشمی در محل کار: خ ملاصدرا بیمارستان بقیه ا... واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 56K نفر از پروفایل دکتر سیده راضیه هاشمی، فلوشیپ انکولوژی زنان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (178 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 149 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیده راضیه هاشمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ انکولوژی زنان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیده راضیه هاشمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیده راضیه هاشمی: تهران، محل کار: خ ملاصدرا بیمارستان بقیه ا...
  • تلفن مطب دکتر سیده راضیه هاشمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیده راضیه هاشمی: فلوشیپ سرطان‌شناسی (انکولوژی) زنان/ متخصص زنان و زایمان/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل