ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
43K
دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی

سید مجتبی یاسینی اردکانی

36 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 26513
متخصص روان‌پزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
4.7
از ۵
رضایت (455 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

یزد - مطب: خ ایت اله کاشانی درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان
تفت - محل کار: مرکز جامع روانپزشکی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سید مجتبی یاسینی اردکانی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سید مجتبی یاسینی اردکانی

4.7
از ۵
رضایت (455 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام به همه خدمت عزیزانی که درباره جناب اقای دکتر یاسینی میخوان کسب اطلاع کنن عرض میکنم که من افسردگی بعد از داغ عزیزان بعلاوه فوبیای شدید داشتم چند جلسه درمان از ایشون گرفتم که نجات بخش زندگی من شد. علاوه بر این برادرزاده ام از شش سالگی به بعد سر زمانهای مشخصی دچار تشنج میشد تا 15 سالگی این طفلک هرروز قرص و دارو میخورد نسخه هیچ پزشکی علاجش نبود ولی وقتی پیش دکتر یاسینی بردیم فقط با یک نسخه دارهای قوی اعصاب که 9 سال بچه هرروز میخورد رو ترک دادن و تازه ما رو مطلع کردن که این بچه اصلا صرع نداره و تشخیص اشتباه داده بودن و عامل تشنجها هم اولش ضربه به جمجمه بوده و بعدهم همین داروها فشار و تلقین قوی و ترس از تکرار تشنج بود و با صحبت کردن با برادرزاده ام همه اون کابوسها که زندگی خانواده رو سالها تلخ کرده بود تمام شد! همسایه مون هم پارسال پسرشون بخاطر مصرف حشیش و شیشه دچار بحران شدید روحی روانی شده بود که روزی که بردن تیمارستان بستریش کنن دکتر یاسینی فرشته نجاتش شد و با یک دوره درمان کاملا حال بنده خدا خوب شد اصلا انگار نه انگار که همین ادمی بود که شبها جیغ میکشید و خودشو یا دیگران حتی مادرش رو بشدت میزد و زخمی میکرد و یه کارایی که خدا نصیب نکنه
11
پسندیدن
ارسال
آ پ
آینور پساوند
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بنده چند سالی بود که به بیماری افسردگی و تیک عصبی خیلی شدید دچار شدم که یکسال اول رو در شهرستان خودمون تحت نظر روانپزشک قرار گرفتم ولی بخاطر داروهایی که به من داده بود سی کیلو اضافه وزن داشتم و هیچ بهبودی برام حاصل نشد تا اینکه از طریق یکی از بیمارهای آقای دکتر یاسینی با ایشان آشنا شدم و الان دو ساله که زیر نظر آقای دکتر یاسینی هستم خیلی راضی هستم از ایشان چون واقعاً باتجربه هستن هم داروهام خیلی کمتر شده وخدا را شاکر هستم که حالم خوبه من همیشه دعاگوی آقای دکتر یاسینی هستم
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
شش ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من تقریبا 10سال متادون مصرف داشتم و روز های آخر مصرفم واقعا ناتوان شده بودم و افسرده شدید.واقعا فکر نمی‌کردم بتونم حتی چند ساعت متادون نخورم و ترک کنم. الان دقیقا 20روز مصرف نداشتم به کمک سم زدایی جناب دکتر یاسینی. هفت روز بیمارستان بهمن تحت نظر دکتر بستری بودم برای سم زدایی و واقعا دارم کم کم به زندگی عادی برمی‌گردم. ممنونم از جناب دکتر که به کمک کردن بتونم سخت‌ترین تصمیم زندگیمو بدون ترس بگیرم .
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار عالی من اصفهانی هستم شیراز زندگی میکنم یکی از دوستانم ایشان رو به من معرفی کردند من ویزیت تلفنی میشم الان یکسال هست تحت درمان ایشان هستم باور میکنید اینقدر که در این یکسال خدارو شکر حالم خوب بود.در این 14 سال که تحت درمان بهترین پزشک‌ها شیراز و اصفهان بودم حالم هیچوقت اینقدر خوب نبوده ایشون بهترین پزشک اعصاب و روان هستند براشون آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت دارم
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
فوق‌العاده خوب،مهربان و خوش‌رو هستند.مثل پدر برای بیمارانشون دلسوزند؛من حدود یک سال و 3 ماه هست که بیمار ایشون هستم،بی‌نهایت بهترم. نمی‌دونم چطور بگم،پزشکی هستند که علاوه بر تجربه و تخصص،برای بیمار اهمیت قائل هستن. حداقل 1 جلسه ویزیت ایشون ضرری به ما نمی‌زنه،من خودکشی کردم و الآن دارم زندگی می‌کنم.بهشون خیلی مدیونم،امیدوارم حالشون خوب باشه و خوب هم بمونه.
2
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
کیفیت درمان خوب بوده 30سال هست که تحت درمان هستم صبح:فلوکستین 20یک عدد، مماتین1/2،سراتلین 1عدد،پراپرانول20 یک عدد ظهر:فلوکستین 20یک عدد،مماتین1/2،سراتلین یک عدد،پراپرانول یک عدد شب؛مماتین1/2،پراپرانول یک‌عدد، بی پریدن 20یک عدد، ریسپریدین 20 یک عدد،دینزپل 5 یک عدد، پراپرانول یک عدد، کلونازپام10 یک عدد نحوه برخورد دکتر بسیار عالی
1
پسندیدن
ارسال
ی ک
یاسمین کریمی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر یاسینی خیلی باسواد و باتجربه هستن . این روزا که خیلیا دیدگاه خوبی راجع به بیماری های روحی ندارن روانپزشک بودن یعنی فرشته ی نجات روح انسان ها بودن . آقای دکتر واقعا زحمت میکشن وتشخیص خوبی هم دارن.من به خاطر سخنان خوبشون ازشون تشکر میکنم وآرزو میکنم قلب مهربانشان همواره درحال تپیدن باد.
5
پسندیدن
ارسال
ر ب
رسول باغبان نیکو
یک سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
کیفیت درمان درابتدا خوب بود امابعدازتقریبا10_15روز باشرایط بدنم سازگاری نداشت ودچارمشکلاتی بودم.تقریبا20روز تحت درمان بودم وبعددرمان راناتمام گذاشتم وداروهای ارامش بخش وترک اعتیادمصرف میکردم.نحوه برخوردپزشک متوسط بود وزمان ویزیت انلاین هم خیلی کوتاه بود
پسندیدن
ارسال
س ا
سحر اسداللهی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک بسیار دلسوز و مهربانی هستند . و پشتکار بالایی دارند . بیماری من را تنها ایشان توانستند درمان کنند . و من زحمات ایشان را هرگز فراموش نخواهم کرد . ایشان تجربه زیادی دارند و تشخیص های درستی میدهند .
2
پسندیدن
ارسال
ع م
علی محمد عباسی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک فوق العاده با تجربه و علاقمند به کارشون هستند از نظر سطح علمی جزو برترین های ایران هستند از همینجا تشکر میکنیم و براشون آینده ای زیبا آرزو میکنیم امیدوارم خداوند عمر طولانی بهشون عطا بفرماید
5
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
سید مجتبی یاسینی اردکانی

دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی، متخصص روانپزشکی در شهر یزد است. مطب دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی در مطب: خ ایت اله کاشانی درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-6281002 تماس بگیرید.

تاکنون 43K نفر از پروفایل دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (455 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 351 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی: یزد، مطب: خ ایت اله کاشانی درمانگاه تخصصی مغز و اعصاب و روان
  • تلفن مطب دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی: 035-6281002
  • تخصص دکتر سید مجتبی یاسینی اردکانی: متخصص روان‌پزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل