ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
129K
دکتر فریبرز غفارپسند

فریبرز غفارپسند

13 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 131603
متخصص جراحی مغز و اعصاب
4.7
از ۵
رضایت (557 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

لامرد - بلوار شاهد - مجتمع پزشکی دی - طبقه سوم - واحد 6
لامرد - بلوار ولیعصر (عج)
درباره من

دکتر فریبرز غفارپسند فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رشته جراحی مغز و اعصاب و پژوهشگر برگزیده کشوری در جشنواره بین المللی رازی و دانشجوی نمونه کشوری می باشد. وی با تجربه ۱3 ساله و انجام بیش از ۵ هزار عمل جراحی مغز، اعصاب و ستون فقرات و چاپ بیش از ۱۶۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر بین المللی، به درمان بیماری های مغز و اعصاب مشغول است. 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فریبرز غفارپسند را داشته است.

نظرات در مورد فریبرز غفارپسند

4.7
از ۵
رضایت (557 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
س ف
سلیمه فرمانی
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام و خدا قوت به کادر پرتلاش مطب دکتر غفارپسند. دکتر غفارپسند در منطقه بی نظیر هستن . جز پزشکانی هستند که دلسوزانه و محترمانه کنار مردم هستند. نوبتم اینترنتی گرفتم و زمان مشخص شده مراجعه کردم، در همان روز هرچه زودتر مراجعه کنید مثلا ساعت پنج، هزینه پرداخت می کنی و زود نوبتت می شود. هرچه دیرتر بری، نوبت دیرتر. با صبر و حوصله خودت ببری بالاتر. هیچ وقت بدون نوبت گیری مراجعه نکنید. کادر سخت کنار مریض ها هستند و نوبتی عقب و جلو نمی شود. سلام ما رو به دکتر برسانید. باید در منطقه همه جانبه دکتر را حمایت کنیم که ماندگار باشند و دلسرد نشوند. بعضی ها سنگ اندازی هایی انجام می دهند چون منطقه به وجود ایشان نیاز دارد. ایشان که براشون شهرستان های دیگه و شیراز همه امکانات فراهم هست. خدانگهدارتون باشه
پسندیدن
ارسال
ع م
عایشه مجاب
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
0.0
پزشک را توصیه میکنم
اخلاق دکتر عزیز،و پرسنل عاااالی امکانات خوب مطمئنم که دکتر عزیزمون آینده بسیار زیبا و موفقیت آمیزی خواهد داشت چیزی که یه کم.ناراحتم.کرد اینکه دکتر گلمون از،بس مهربون بود اگه مریضش که از راه دور اومده و نوبتش هم شده و داخل اتاق دکتر هم.نشسته ولی در همان لحظه دوست و آشنای خودش بیان داخل یا ببینه که مریض دارن در جا ما که نوبتمون شده ول میکنه میره اتاق مجاور، ااول اونا رو معاینه میکنه بعد ما که آشنایی بامون نداره .
4
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هفت ماه پیش
4.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.مادرم بدنش سنگین و همیشه دستانش خواب بود آقای دکتر غفاری پسند به مادرم گفتن دیسک شدید گردن دارن که باید هر چه زودتر عمل کنند مادرم توسط ایشون عمل کرد الان چهار ماه هستش بدبخت مادرم هیچ رو به بهبودی نیست آقای دکتر همش میگن صبر کن اول گفته بود تا چهار ماه مامانم تا چهار ماه صبر کرد بهتر نشد که نشد. الان آقای دکتر میگن تا شش ماه.آقای دکتر همش میگن خوب میشن خوب میشن ولی موندیم تا کی
پسندیدن
ارسال
م غ
محمد غیاسوند مهدیخانی
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
داداشمو برق ساختمون گرفته بود ،یک ماه کما بود و دکتر ایشون آقای غفارپسند عزیز بودن،آقای دکتر با دارو هایی که برای درمان داداشم دادن باعث شد حالش خیلی بهتر بشه و روبه بهبود کامل هستن.تشکر و قدردانی میکنم از آقای دکتر بابت زحماتش،و اینک اگه کسی خواست به ایشون مراجعه کنه این کارو با خیال راحت انجام بده،چون حتی دکترای تهران هم به خوبی ایشون نیستن.
3
پسندیدن
ارسال
س ف
سلیمه فرمانی
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام. ویزیت اینترنتی عالی. روز و زمان مشخص مراجعه کردم. همه چی به نظم و با اخلاق خوب پذیرا هستند. دکتر غفارپسند خودشون بی نظیر عالی .هیچ شکی درش نیست که بهترین پزشک در ایران حتی جهان هستند به نظر من. خدا حفظشون کنه. ما خیلی خوش شناس و سعادتمند هستیم که دکتر غفارپسند تو شهر و منطقه ما پزشک هستند. باید خیلی بیشتر از اینا قدرشون بدونیم.
1
پسندیدن
ارسال
س ف
سیده فریده حسینی
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و احترام برای بار دوم به مطب مراجعه کرده بودم و از نوبت اینترنتی دیرتر ویزیت شدم ولی حسن برخورد کارکنان و.پزشک محترم قابل ستایش است.قطعا بیماری با درد همراه است رفتار مؤدبانه و با احترام تسکینی برای او خواهد بود.از همه ی کارکنان و پزشک محترم و خوش اخلاق تشکر میکنم و ایشان را به دیگران هم پیشنهاد دادم .موفق و موید باشید
پسندیدن
ارسال
ل م
لیلا محمودپور
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
4.7
پزشک را توصیه میکنم
صندلی های سالن کوچک کوتاه و نامناسب بود خیلی ها شکایت داشتند بعضی ها زودتر از نوبتشون ویزیت شدن ضمن اینکه افرادی بودند که خیلی براشون سخت بود بشینن ودرد زیادی تحمل می کردن دکتر تاخیر داشتن نحوه ویزیت دکتر خوب بود متشکرم از اینکه انتقاد پذیر هستید و به دنبال رفع نقایص توفیق روز افزون شما را از خدای متعال ارزومندم
پسندیدن
ارسال
ع ش
عمران شهابی
ویزیت شده
سه روز پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خدمت هموطنان عزیزآقای دکتر غفار پسند انسانی مردمی ، مودب و با اصالت میباشد و برای شنیدن کلام بیمار وقت می گزارد و بیمار نزد او بها دارد واگر کاری از دست خودش بربیاد کوتاهی نمی کند و اگر کار خودش هم نباشد بیمار را راهنمایی می کند. و در یک کلام از همه نظر پزشک خوبی می باشد.
پسندیدن
ارسال
م خ
معظمه خدادادی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
اول از همه از پرسنل بگم که عالی هستن با اینکه سرشون خیلی شلوغه و مریضا خیلی سروصدا میکنن ولی خیلی به آرومی حرف میزنن. ان شالله همیشه در کارشون موفق باشن دوم آقای دکتر من چند سال پیش هم پیششون رفتم خیلی خیلی خوش اخلاق هستن ایندفعه هم رفتم واقعا دکتر خوبی هستن بهترین ها رو براشون آرزو میکنم
4
پسندیدن
ارسال
ر ب
رضا بیرامی فرود
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
مطب دکتر فریبرز غفارپسند
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام واقعا بسیار عالی هستند ایشان که قراره بنده رونوبت بزنیم عمل کنن از خدا برا خودشون خونوادشون ارزوی سلامتی سعادت وروزی روزافزون دارم بعدپرسنل درمانگاه یا همون مطبشون خدا خیروبرکت بهشون بده سلامتی تندرستی من لذت میبرم با دکتر وقتی خیلی خودمونی صحبت میکنه از همه عزیزان ممنونم سپاسگذارم
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
فریبرز غفارپسند

دکتر فریبرز غفارپسند، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر لامرد است. مطب دکتر فریبرز غفارپسند در بلوار شاهد - مجتمع پزشکی دی - طبقه سوم - واحد 6 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-52724315 تماس بگیرید.

تاکنون 129K نفر از پروفایل دکتر فریبرز غفارپسند، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (557 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 505 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فریبرز غفارپسند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فریبرز غفارپسند 2 تیر 8:20 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فریبرز غفارپسند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فریبرز غفارپسند: لامرد، بلوار شاهد - مجتمع پزشکی دی - طبقه سوم - واحد 6
  • تلفن مطب دکتر فریبرز غفارپسند: 071-52724315
  • تخصص دکتر فریبرز غفارپسند: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل