ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
58K
دکتر محمود امرائی

محمود امرائی

شماره نظام پزشکی: 72805
متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
4.7
از ۵
رضایت (226 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بروجرد - بروجرد، حافظ جنوبی، نبش بن بست جهان آرا،طبقه ۳
بروجرد - میدان پرستار بیمارستان شهید چمران
درباره من

🟢 درمان و جراحی بیماری های کلیه،پروستات،مثانه و مجاری تناسلی

🔴درمان و جراحی سنگ های کلیه،حالب و مثانه

🟢درمان و جراحی سرطان های کلیه،پروستات و مثانه

🔴درمان ناهنجاری های ادراری تناسلی کودکان از جمله:

 هیپوستادیاس (نقص مجاری ادراری) , کریپتورکیدیسم ( بیضه ی نزول نکرده ی کودکان) ، فتق اینگوئینال، هیدروسل و …

🟢جراحی پروستات به روش باز و بسته (TURP)

🔴درمان ناباروری در مردان

🟢تزریق واکسن گارداسیل (با رعایت زنجیره سرما)

🔴کرایو تراپی زگیل تناسلی

🟢 درمان اختلالات جنسی مردان ، اختلال نعوظ ، انزال زودرس، کاهش میل جنسی ، بیماری پیرونی (کجی آلت)

🔴درمان انواع بیماری های مقاربتی در مردان از جمله HPV ، سوزاک، سفیلیس و…

🟢ختنه به روش اصولی و علمی به منظور جلوگیری از اختلالات جنسی در بزرگسالی و اصلاح ناهنجاری های ایجاد شده به دنبال ختنه های غیر اصولی

🔴درمان تنگی مجرای ادراری در کودکان

🟢درمان بی اختیاری های ادراری و…

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمود امرائی را داشته است.

نظرات در مورد محمود امرائی

4.7
از ۵
رضایت (226 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید چمران بروجرد
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و درود خدمت ریاست محترم بیمارستان شهید چمران بروجرد.تمامی پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهید چمران.انتظامات.پرستاران عزیز و مهربان.تشکر و سپاس ویژه خدمت دکتر مهربان.متخصص.دلسوز.با اخلاق.مردمی.با خدا.پاک وعزیز.خدا ترس. و افتخار کشور.استان لرستان و مخصوصا شهرستان بروجرد جناب آقای دکتر محمود امرایی بزرگوار.شهرستان بروجرد به داشتن چنین دکتر نخبه .متخصص. بی ادعا و متعهد باید به خود ببالد.ان شا الله خداوند بر توفیقاتشان بیافزاید.اجرکم عندالله.خداوند همه‌ی شما را خیر و برکت بدهد.از همه‌ی شما کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.دست همگی درد نکند.قدر این دکتر عزیز. گرامی و افتخار کشور و استان لرستان و شهرستان بروجرد جناب آقای دکتر محمود امرایی را بدانید.التماس دعا یا علی (ع)
4
پسندیدن
ارسال
م م
میثم مهرانفر
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر محمود امرائی عزیز امیدوارم که حال و روزتون خوبه باشه بنده برج 10 بود که سنگ کلیه داشتم و زحمت کشیدین که بند رو عمل کردین خیلی عالی بودم تا این چند روز دوباره کلیه درد گرفتم نمیتونم موفق شم نوبت بگیرم در راجب نوبت دهی پیگیر باشین بعدش ما نوبت اینترنتی میگیرم میایم میگن نوبت تموم شده واقعا دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق کار بلدی هستین مطب شما کجاس چون من کرمانشاهی هستم بلد نیستم بروجرد رو
پسندیدن
ارسال
ف ک
فاطمه کوشکی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید چمران بروجرد
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام خدمت شما و تشکر از دکتر امرایی عزیز. من پسر آقای براخاص کوهگرد هستم. بنده اینترنتی نوبت گرفتم مادر پیرمو با انواع مریضی فرستادم بیمارستان. که متاسفانه بیمارستان شهید چمران نوبت بنده را رد نموده و گفته اون نوبت الکی بوده و میبایست زود بیاید نوبت حضوری بگیرید لطفا پیگیری شود اگه میبایست اینترنتی نوبت گرفته شود پس اذیت کردن مردم چه صیغه ای است. بازهم از زحمات جناب آقای دکتر تشکر میکنم
2
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خوب بدیهیست یکی از نکات برجسته ای که در هنگام مراجعه به کلنیک تخصصی چمران بروجرد به آن بایدتوجه شود نحوه برخورد بسیارعالی جناب اقای گودرزی متصدی محترم پذیرش درمانگاه تخصصی است که در نهایت ادب ومتانت وصبروبرباری پاسخگوی تمامی سوالات ورفع مشکلات مراجعین به درمانگاه میباشند واقعا جناب گودرزی به عنوان فردی دلسوزباحوصله وسعه صدر به داد همه مراجعه میرسندازخدای بزرگ سلامتی وطول عمربرایشان ارزومندست
پسندیدن
ارسال
م ا
محدثه احمدوند
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید چمران بروجرد
4.0
پزشک را توصیه میکنم
دکترامرایی درکارخودماهربوده وباصبروتامل با بیماران خود صحبت میکند،درمانگاه قدیمی بوده وازامکانات کمی برخورداراست،رفتارپرسنل وکارکنان مرکزدرمانیذ خوب است،بهتراست برای پرسنل کادردرمان وخانواده های آنان اولویتی ازنظرساعت وروزمشخصی درهفته برای ویزیت قراردهند ویزیت پرسنل بهداشت ودرمان وخانواده های آنان قراردهندوفرانشیزویزیت پرسنل وخانواده هایشان رایگان باشد.
1
پسندیدن
ارسال
ع ر
علی رضا گودرزی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید چمران بروجرد
0.0
پزشک را توصیه میکنم
من عمل tul انجام دادم پیش دکتر یکبار متاسفانه سنگ نه تنها نشکست بلکه اصلا تکون هم نخورد ضمنا بنده سنگ 7 میل گیر کرده در uvj دارم... برای بار دوم دارم میرم عمل کنم انشاءالله نتیجه بده... و نتیجش رو میام اینجا میگم عمری باشه...البته برای عمل اول ' ایشون لطف کردن بین تعطیلات به بنده نوبت عمل بیمارستان دولتی دادند که بابت این مسئله از ایشون ممنونم.
پسندیدن
ارسال
م ر
محمد رضا آزادی
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
اینجانب محمدرضا آزادی پیش پزشک حاذق و زبر دست آقای دکتر امرایی ویزیت شدم و نظر به جراحی داد پس از مدتی دارو ودرمان ایشان من راجراحی کردند و 3 روز بستری در بیمارستان شهید چمران و مرخصم کردند الان هم مدت 6 ماه هست که از جراحی می گذره و بسیار از ایشان راضی هستم و توصه می کنم حتما این پزشک را جهت درمانانتخاب کنید دستش صفاست و خوش،برخورد
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام علیکم.وقت بخیر.دکترمحمودامرایی.پزشک جراح و متخصص عالی.کار بلد.مومن.جوان.انقلابی.پای کار.و وظیفه شناس.مردمی.انسان پاک و خدایی است.کمال تشکر و سپاس گذاری را داریم.ان شاالله خداوند متعال اجر زحمات و تلاشهای بی‌دریغ و دلسوزانه این برادر عزیز و گرامی را به نحو احسنت بدهد.اجرکم عندالله.التماس دعا.یا علی‌(ع)
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
در برخورد اول ایشون من رو به سونوگرافی ارجاع دادن بعد از سونو معاینه کردند و پیشنهاد جراحی با رضایت خودم دادن روز بعدبالافاصله من عمل شدم که فوقالعاده بود و یک روز بعد ترخیص شدم. از زحمات ایشون کمال تشکر و قدردانی رو دارم خداوند انشااله عوض خیر و برکت به ایشان بده و تندرست و سالم باشند.
پسندیدن
ارسال
م ب
مرتضی بختیاری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید چمران بروجرد
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام دکتر با دقت و حوصله بیماران را ویزیت می کردند پذیرش هم برابر قبض های صادر شده نفرات را به مطب هدایت کردن ولی تعداد بیماران زیاد هست می بایست یا تعداد پزشکان بیشتر شوند یا اینکه بیماران در ایام هفته تقسیم شده تا زیاد معطلی نداشته باشند مخصوصا کلیه درد که بسیار دردناک هست سپاسگذارم
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
محمود امرائی

دکتر محمود امرائی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر بروجرد است. مطب دکتر محمود امرائی در بروجرد، حافظ جنوبی، نبش بن بست جهان آرا،طبقه ۳ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 066-42611943 تماس بگیرید.

تاکنون 58K نفر از پروفایل دکتر محمود امرائی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (226 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 208 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمود امرائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمود امرائی فردا 4:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمود امرائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمود امرائی: بروجرد، بروجرد، حافظ جنوبی، نبش بن بست جهان آرا،طبقه ۳
  • تلفن مطب دکتر محمود امرائی: 066-42611943
  • تخصص دکتر محمود امرائی: متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل