ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
30K
دکتر ناهید مصدق

ناهید مصدق

32 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 35157
متخصص زنان و زایمان
4.4
از ۵
رضایت (162 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
طراحی بیمارستان تخصصی خانواده درسال 1369 انجام گردید. درآن سال هیات موسس وقت اولین ساختمان این مجتمع را با عنوان پلی کلینیک تخصصی خانواده با هدف ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مورد بهره برداری قرار داد. در سال 1376 اولین بخش درمانی این مجتمع شامل بخش CCU و داخلی افتتاح گردید و همزمان با اهدا پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با نام دارالشفاء قلب رضوی (ع) متبرک گردید. پس از آن با همت مستمر مسئولین در سال 1383 با نام بیمارستان بهارستان با بهره برداری از بخش های جراحی زنان، جراحی مردان و اتاق عمل جنرال فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با احداث و راه اندازی زایشگاه، اتاق های عمل اختصاصی زنان و زایمان، ICU، مامایی و نوزادان گامی دیگر به سوی پیشرفت برداشت و اکنون این بیمارستان با عنوان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سطح استان با دارا بودن محیطی بسیار زیبا و فضای سبز وسیع در دامنه کوه صفه آماده پذیرش و ارائه خدمات به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
شهرضا - مطب: خ حکیم فرزانه مجتمع پزشکی مرکزی طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ناهید مصدق را داشته است.

نظرات در مورد ناهید مصدق

4.4
از ۵
رضایت (162 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
پنج ماه پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خانم دکتر خسته نباشید میخواستم ببینم علت این مشکلم چیه هنوز به دکترم مراجعه نکردم من مشکل تنبلی تخمدان داشتم زمان قاعدگیم 12 تا 10 روز زود به زود بود طبیعی هم جلوگیری میکنم بعد دوماه مصرف قرص و دارو باز قاعدگیم زود به زود بود بعد اومدم دیگه جلو گیری نکردم موقع تخمک گذاریم رابطه برقرار کردیم 6 روز بعد از رابطه لکه بینی پیدا کردم تا 4 روز فقط یه قطره روی لباس زیرم میدیدم با ایکنه 14 روز تا موقع پریودیم مونده بود بعد از اون 4 روز لکه بینی الان 5 روزه که خون بیشتری میبینم ولی مثل خون پریودیم که هر سری لخته لخته بود نیست. یه جورای ابکیه تست بارداریم 10 روز بعد از رابطه دادم ولی یه خطش پررنگه و خط دیگش خیلی خیلی کم رنگ اندازه یه سایه میخواستم ببینم مشکلم چیه
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
هشت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام به خانم دکترم خسته نباشید این دکتر فعال همه کاری که باید به دکتر انجام بده رو انجام داد حتی بیشتر خیییلی مودب بودن بقول خودش عمل 45 دقیقه ای شد 4 ساعت خونریزی زیاد داشتم با اینکه دو دکتر دیگه بالای سرم اومدن خودش قدم رنجه کردند و بالای تخت من اومدن برای ویزیت من و درخواست نهایی برای خون جدید که به بدنم برسه .آخه سر گیجه شدید داشتم خدا رو شکر که همچین دکتری رو سر راهم گذاشت و ممنونم از ایشون
1
پسندیدن
ارسال
ر ه
رویا هاشمی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام دکتر به صحبت‌های بیمار به خوبی گوش می دهند . همه راه ها مثل سونو و...برای درمان پیشنهاد می دهند تا داروی بیخود تجویز نکنند وتشخیص بیماری ویااثبات نبودن بیماری بد خیم ویا کیست وفیبروم را زودتر بدهند . رفتار همه کارکنان عالی بود .محیط چشم وقشنگ بود.
پسندیدن
ارسال
ز م
زهرا محمدی
ویزیت شده
دو سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
خانم دکتر مصدق فوق العاده صبور و خوش رو و با حوصله هستن . فقط توی این وضعیت کرونایی نباید بین زنای حامله پولی که کثیفه جابجا بشه و این که از روزای قبل به مریض ها نوبت داده بشه و امکان نوبت دهی انلاین داخل سایت باشه و داخل اتاق خانم دکتر فقط یک مریض باشه
1
پسندیدن
ارسال
ه ن
هاله نجفی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و خسته نباشید. تجربه من با دکتر ناهید مصدق خیلی عالی بود از هرجهت، اما از قسمت 2بخش از پذیرش در داخل بیمارستان اصلا راضی نبودم به دلیل برخورد نامناسبشان.
پسندیدن
ارسال
ن م
نسترن محمدی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
4.7
پزشک را توصیه میکنم
سلام. دکتر مصدق بسیار مهربان و با حوصله است، تجربه و دانش ایشون واقعا مثال زدنی است . این تجربه 10 سال ارتباط با ایشون بود. برای همه خانم های سلامتی آرزو می کنم
پسندیدن
ارسال
س ا
سمیه اصلانی
دو سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
باسلام من دوبار پیش خانم دکتر عمل سزارین شدم واز کار و برخورد خانم دکتر بسیار بسیار راضی هستم انشاالله خدا به دستانشون قوت و به زندگیشون برکت بده . اصلانی هستم .
پسندیدن
ارسال
س ب
سیمین بختیار
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خوبی هستند دارای تجربه بالا. مراجعه من برای مشورت و گرفتن نسخه دارو برای مشکلات PMS و یک سری مسائل دیگه بود. ایشون با حوصله به تمامی سؤالاتم پاسخ دادند.
پسندیدن
ارسال
س ا
سکینه انت
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باردار نمی شدم زیر نظر ایشون باچند جلسه بارادر شدم دکتر فوق العاده خوب مهربون وباتجربه هستن کلا خیلی از آشنا همون که بارادر نمیشدن زیر نظر ایشون باردار شدن
1
پسندیدن
ارسال
ز م
زهرا میرسیدحسینی
ویزیت شده
سه ماه پیش
|
بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بادقت بودن ، و فکر می کردن ، راهکار می دادند، بعضی از پزشکان روتین و بدون فکر دارو می دهند ، ولی ایشان فکر می کردن و با آرامش راهنمایی می کردند
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
ناهید مصدق

دکتر ناهید مصدق، متخصص زنان و زایمان در شهر شهرضا است. مطب دکتر ناهید مصدق در مطب: خ حکیم فرزانه مجتمع پزشکی مرکزی طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-53545077 تماس بگیرید.

تاکنون 30K نفر از پروفایل دکتر ناهید مصدق، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (162 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 124 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ناهید مصدق در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ناهید مصدق، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ناهید مصدق: شهرضا، مطب: خ حکیم فرزانه مجتمع پزشکی مرکزی طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر ناهید مصدق: 031-53545077
  • تخصص دکتر ناهید مصدق: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل