ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.2K
دکتر دکتر  مجید رستم نژاد

دکتر مجید رستم نژاد

شماره نظام پزشکی: ب-54496
متخصص جراح عمومی
4.8
از ۵
رضایت (8 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

جیرفت - خیابان شهید رجایی، کوچه پاساژ قادری
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر مجید رستم نژاد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر مجید رستم نژاد

4.8
از ۵
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ن
مرضیه نوری فرد
سه ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
خیلی خوبن. کارشون حرف نداره. خیلی دقیق و با قدرت و مسلط . عمل سختی داشتم ولی با لطف خدا و مهارت دکتر رستم نژاد ، موفق بود. بعد 8 ماه هم کیسه کلوستومی رو برداشتن. عمل دوم هم عالی. مهارت و تخصصشون یک طرف اخلاقشون عالیییییی ، بسیار خوش اخلاق، مردم دار، به شدت مهربان و به فکر بیمارشون هستند، در دسترس، و خیلی بشاش و خوش رو . من با اینکه دوبار عمل داشتم و در عمل دوم به دلیل شیمی درمانی واقعا کم اورده بودم و بداخلاق شده بودم ولی دکتر رستم نژاد با حوصله من رو تحمل میکرد. خیلی صبور هستند. من خیلی راضی بودم. خدا نگهدارشون باشه و همواره پیروز باشه
پسندیدن
ارسال
م ن
مرضیه نوری فرد
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
من سرطان رکتوم دارم و برای مشاوره پیش اقای دکتر رفتم. بسیار خوش اخلاق و اروم هستند. مک با اضطراب پیششون رفتم و آرام از اتاقشون خارج شدم. پیشنهاد دادن اول شیمی درمانی بشم و بعد جراحی. من کار حرفه ای ایشون رو نمیتونم نظر بدم ولی اخلاقشون فوق العاده است. بسیار صبور و خوش اخلاق. چقدر برام توضیح دادن در مورد عمل و چقدر صبور و آرام هستند. خدا حفظشون کنه برای جامعه این افراد بسیار مفید هستند
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام آقای دکتر رستم نژاد فوق العاده دکتر خوب وباتخصص بالا همسرم انسداد روده داشت واقعاحالش وخیم بود بعمل روده به موقع جون همسرم رو نجات داد دستش هم سبک هست زود بهبودی کامل پیدا کرد ازش ممنونم
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار خوش مشرب و صبور و حاذقی هستن التهاب کیسه صفرا داشتم بیمارستان ساسان جراحی انجام شد.
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بهترین وبا اخلاف ترین وبا تجربه دکتری که تا به حال دیده ام
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
دکتر مجید رستم نژاد

دکتر دکتر مجید رستم نژاد، متخصص جراحی عمومی در شهر جیرفت است. مطب دکتر دکتر مجید رستم نژاد در خیابان شهید رجایی، کوچه پاساژ قادری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-2214541 تماس بگیرید.

تاکنون 2.2K نفر از پروفایل دکتر دکتر مجید رستم نژاد، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر مجید رستم نژاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر مجید رستم نژاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر مجید رستم نژاد: جیرفت، خیابان شهید رجایی، کوچه پاساژ قادری
  • تلفن مطب دکتر دکتر مجید رستم نژاد: 034-2214541
  • تخصص دکتر دکتر مجید رستم نژاد: متخصص جراح عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل