ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر محمدعلی راستی

محمدعلی راستی

شماره نظام پزشکی: 4013
دکترای تخصصی روان شناسی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بلوار میرداماد، سنجابی، یکم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدعلی راستی را داشته است.

نظرات در مورد محمدعلی راستی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدعلی راستی، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی در شهر تهران است. مطب دکتر محمدعلی راستی در تهران، بلوار میرداماد، سنجابی، یکم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88883003 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر محمدعلی راستی، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدعلی راستی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدعلی راستی امروز 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی روانشناسی بالینی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدعلی راستی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدعلی راستی: تهران، تهران، بلوار میرداماد، سنجابی، یکم
  • تلفن مطب دکتر محمدعلی راستی: 021-88883003
  • تخصص دکتر محمدعلی راستی: دکترای تخصصی روان شناسی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل