ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
52K
دکتر بهروز نوائی نیا

بهروز نوائی نیا

13 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: .59648
فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی
94%
رضایت (387 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، نیاروان، خ عمار، نرسیده به سه راه یاسر - پلاک 29/1
تهران - تهران ، شهرری ، میدان نماز ، جنب مسجد جامع ارشاد ، پلاک 28.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهروز نوائی نیا را داشته است.

نظرات در مورد بهروز نوائی نیا

94%
رضایت (387 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن
نادیا
1400/11/04
پزشک را توصیه می‌کنمدر کل تشخیص عالی با اینکه من ار شهر یزد با آقای دکتر تماس تلفنی داشتم ایشون بعد از توضیحات من و سوالاتی که از من پرسیدن، آزمایشاتی رو برای من نوشتند که تا حالا دکتری برای من ننوشته بود و مشخص شد به بیماری روماتیسم مفصلی ،که دارو تجویز کردند امیدوارم جواب بده ،چون من تازه تماس گرفتم و تازه دارو رو شروع کردم و ممنونم که متوجه نگرانی من شدند و گفتند جای نگرانی نیست با دارو کنترل میشه بیماریم و ممنونم بابت آرامشی که به من دادند
2پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهرناز
1401/08/04
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک حاذقی هستند، برای بیمار وقت میگذارند من چندین سال هست که دچار رماتیسم مفصلی هستم و تا قبل ایشون تحت نظر 2 دکتر دیگری بودم که اصلا روند بهبودی نداشت بیماریم ولی با تشخیص ایشون و دارو هایی که تجویز کردند در یک مدت کم هم متوجه بهبود در بدنم شدم که بسیار ازشون ممنونم. خیلی با حوصله و دقیق هستند و برای بیمار بسیار احترام قائل هستند که این بی نهایت با ارزش هست.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ف ز
فاطمه زهرا
ویزیت شده
1401/05/18 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمسلام باوجوداینکه اولین باربودبه مطب ایشون مراجعه کردم رفتارپرسنل که عالی بود ولی یه نکته اینکه یه نوارABIازمن گرفتن که گفتن لازمه ولی اصلا دکترتوجه ایی بهش نکردولی ویزیت کردن وبرخورددکتروسوالاتی که درموردبیماریم پرسیدن ومسائلی که مطرح کردن عالی بودوواقعا باصبوری درمان انجام میدن،من راضی بودم وحتمااگرکسی مشکل منوداشته باشه ایشونومعرفی میکنم
2پسندیدنگزارش
ارسال
د
داریوش
ویزیت شده
1401/02/08 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمبا صبر و حوصله و روی باز و دقت ویزیت کردن، البته بار اول بود که مراجعه داشتم با درد استخوان که فوق روماتولوژی قبلی کفته بودن روماتیسم مفصلی هست اما ایشان گفتن احتمالش کم هست که روماتیسم باشه و فعلا آزمایش و عکس لگن نوشتن که بعدا نتایج رو ببرم برا تشخیص، در کل بنظرم قدرت تشخیصشون خوبه و امیدوارم که خوب باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
1401/02/24 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام، مادر من از بیماران دکتر نوایی نیا هستند. ایشون بسیار با اخلاق، با تجربه و حرفه ای هستن و تشخیصشون واقعا درست هست و داروهایی که تجویز میکنن بسیار تاثیر گذار و مناسب شرایط بیمار میباشد. خیلی شرایط مادرم در مدت شش ماه رو به بهبود رفته و خدا رو شکر میکنم بابت آشنایی با جناب اقای دکتر نوایی نیای عزیز.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نسرین
1402/07/06
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)
تشخیص بسیار عالی و تجویز داروهای موثر در سیر درمان رماتیسم مفصلی برای مادر که 68 ساله هستند و سالها درگیر درمان‌های ناقص بودند و شکر خدا در حال حاضر تقریبا کنترل شده بیماریشون و روزهای بهتری را میگذرانند که البته توضیح و همراهی جناب دکتر از لحاظ روحی هم تاثیر به سزایی در روند بهبود مادر داشتند
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سودابه
ویزیت شده
1401/06/05 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر نوایی نیا بسیار بادقت وبا حوصله هستند وباتشخیص خوبشون که من رماتیسم مفصلی داشتم ظرف یک ماه پس از مصرف کردن داروهایی که ایشون تحویز نمودند خیلی بهتر شدم رفتار پرسنل و کارکنان مرکز درمانی ایشان بسیار عالی باکمال آرامش پذیرای بیمار هستند با آرزوی سلامتی برای ایشان و کلیه کارکنان مرکز درمانی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سودابه
ویزیت شده
1401/05/04 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمجناب آقای دکتر نوایی بسیار بادقت و هوشیار وحاذق هستند و نحوه درمان وریزه بینی ایشان در مداوای بیماری بسیار قابل تحسین می باشند درضمن رفتار پرسنل مطب و کارکنان مرکز درمانی ایشان بسیار پسندیده و محترمانه می باشند. باعث افتخار و آرامش وجود این چنین پزشکان می باشد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
الهه
ویزیت شده
1400/08/18 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی بودند. با صبر و حوصله پیگیری و سوال می‌کردند تا علت یابی دقیق انجام بشه و تشخیص درست بدهند. جالب بود که در مواردی هم از داروهای گیاهی برای تسکین درد تجویز کردند که نشاندهنده تسلط بر داروهای گیاهی و شیمیایی ایشون بود و اینکه سلامتی بیمار براشون مهمه
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر بهروز نوائی نیا
دکتر بهروز نوائی نیا
سلام با سپاس و تشکر فراوان از حسن نظر شما و ارزوی سلامتی
س
سعید
ویزیت شده
1401/05/31 | مطب دکتر بهروز نوائی نیا
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر خوب و مهربانی بودند یک کاسب خوب و چیره دست به همه دوستان اصناف بنگاهی ، ماشین فروش های خیابون ری قدیم خلازیل جدید ، بوتیک داران پاساژ کویتی ها و دیگر دوستان صنف شیادی پیشنهاد مراجعه و طی یک دوره کوتاه درمان را میدهم . باشد که رو سفید گردند .
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
بهروز نوائی نیا

دکتر بهروز نوائی نیا، فوق تخصص روماتولوژی در شهر تهران است. مطب دکتر بهروز نوائی نیا در تهران، نیاروان، خ عمار، نرسیده به سه راه یاسر - پلاک 29/1 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22297307 تماس بگیرید.

تاکنون 52K نفر از پروفایل دکتر بهروز نوائی نیا، فوق تخصص روماتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (387 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 341 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهروز نوائی نیا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهروز نوائی نیا امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص روماتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهروز نوائی نیا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهروز نوائی نیا: تهران، تهران، نیاروان، خ عمار، نرسیده به سه راه یاسر - پلاک 29/1
  • تلفن مطب دکتر بهروز نوائی نیا: 021-22297307
  • تخصص دکتر بهروز نوائی نیا: فوق تخصص بیماری‌های روماتولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل