ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
187K
دکتر حامد قلی زاده

حامد قلی زاده

شماره نظام پزشکی: 120108
متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
4.6
از ۵
رضایت (273 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، روبروی کوچه 6,ساختمان کلینیک اردیبهشت طبقه 3
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حامد قلی زاده را داشته است.

نظرات در مورد حامد قلی زاده

4.6
از ۵
رضایت (273 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ک ب
کاربر بی نام
دهیک ماه پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام، بنده چند وقت پیش بمدت 2 ماه درگیر کارهای درمان یکی از بستگان بودم، خدا رو شکر و به همت پزشکان متخصص کار بخوبی پیش رفت اما در آخرین ویزیتی که دکتر دستور به انجام داده بودند با رفتار خیلی زشت و زننده منشی روبرو شدم نه تنها با شخص من با اکثر بیماران حتی در نوبت های قبل هم این رفتار را با بیماران دیگر مشاهده کرده بودم، که باعث شد خستگی این دو ماه تلاش در خاطره ام باقی بماند. از پزشکان محترم یک درخواست دارم چرا برای نوبت دهی از دستگاههای نوبت دهی روزانه که در بانکها موجود است، استفاده نمیکنید و یک تلفن گویا برای مواقعی که مطب تعطیل است و همین طور از دانشجویان پزشکی یا پزشکان جوان برای ویزیت اولیه، که اگر بیمار مرتبط به تخصص شما نبود به پزشکی دیگر ارجاع دهند. اکثر افرادی که به عنوان منشی انتخاب میکنید افرادی هستند که حتی برای کنکور خود نتوانستند برنامه ریزی کنند و هیچ سواد دانشگاهی ندارند یا از دانشگاه های درجه سه مدرکی نامرتبط دارند، چطور یک پزشک متخصص انتظار دارد چنین فردی برای او و بیمارانش برنامه ریزی کند. کسی که حتی کلمات تخصصی را نمی توانند درست بیان کنند. امید است پزشکان محترم به این درخواست ما مراجعه کنندگان توجه فرمایند. به امید به روزی.
22
پسندیدن
ارسال
ح س
حسین سوری
هفت ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام من واریکوسل گرید 3 دارم و میخوام جراحی بشم و خوب سؤالات و نگرانی هایی داشتم که آقای دکتر قلی زاده بسیار علمی و دقیق و با حوصله و سر وقت به همشون پاسخ دادن خیال من رو راحت کردن،،من به علت دور بودن محل زندگیم دسترسی به آقای دکتر نداشتم و آنلاین ویزیت شدم،،اگه دسترسی دارید حتما حضوری ویزیت بشید اگه نه حتما آنلاین از ایشون مشاوره بگیرید و مطمئن باشید بسیار بهتون کمک میشه،،،منم چون واقعا بهم کمک شد و اطمینان خاطر پیدا کردم و از استرسم کم شد وظیفه خودم دونستم که حتما این نظر رو ثبت کنم و امیدوارم که باعث کمک به بقیه بیماران برای اطمینان بیشتر بشه.
2
پسندیدن
ارسال
م ج
مریم جوهری
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام.من ابتدا از طریق سایت هزینه ویزیت آنلاین را پرداخت کردم،بعد برای من شماره نرم افزار ایتا آقای دکتر فرستاده شد،من رفتم توی ایتا و آزمایشم و مشکلم رو گفتم،ایشان بعد از دو سه ساعت کمتر جواب من رو دادن،حتی نسخه برای دارو هم برای من فرستادن.بسیار دکتر خوبی بودن چون تک تک گفته های من رو با صبر و حوصله خونده بودن.ممنونم ازشون
پسندیدن
ارسال
م ا
مینا احمدی
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
واقعا بی نظیررررررررررز زمان ویزیت حدود 40 دقیقه تا فرستادن ویزیت طول کشید و ایشون با حوصله تمام به صحبت‌ها و سوالات ما گوش دادند تا به حال چنین دکتر خوش برخورد و با حوصله ای ندیده بودم تشخیصشون عالی بود از صمیم قلب براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم
4
پسندیدن
ارسال
ع ا
عاطفه احمدی منفرد
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
0.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر بسیار با تجربه و حاذق هستند و بسیار صبور و خوش اخلاق و خیلی دقیق مدارک پزشکی رو بررسی و کامل برای بیمار توضیح میدم من واااقعا از مشاوره با آقای دکتر رضایت دارم دلیل مشاوره پروستات البته من اهل شیراز نبودم وگرنه حضوری مراجعه میکردم خدمتتون
2
پسندیدن
ارسال
ح چ
حسین چمنی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
راهنمایی پزشک قبلی باعث شد که ما 6 ماه کار نمونه برداری رو عقب بیندازیم و حالا با احتمال سرایت سرطان به استخوان و ... رو به رو هستیم. راهنمایی کامل آقای حامد قلیزاده باعث شد که کار رو از این بیشتر طولش ندیم. پزشک با دانش و مودبی هستن.
1
پسندیدن
ارسال
س س
سعیده سروعلیشاه
دهیک ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
آقای دکتر یک انسان ب تمام معنا هستند. در کنار سواد و علمشون آدمی صبور و خوش اخلاق و مردم دوست هستند ک با این اخلاق خوب ب بیمار آرامش میدهند و با توضیحات واضحشون ب بیمار کمک میکنند ک پروسه درمان را درست شروع کند.
2
پسندیدن
ارسال
م ک
مریم کرمی
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
مطب دکتر حامد قليزاده
0.0
پزشک را توصیه میکنم
من به صورت حضوری برای ویزیت دکتر رفته بودم رفتار منشی خیلی حرفه ای و عالی بود زمان ویزیت و مراجعه پیش دکتر بدون معطلی بود دکتر خیلی مهربون صبور و با تجربه بودن و همه چیز با جزئیات توضیح دادن ممنونم
پسندیدن
ارسال
ح د
حسن دیده بانی
ویزیت شده
نه ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام بسیار پذیرش 24 سایت خوب و قابل اطمینان هس مخصوصاً برا کسانی که وقت مطب اومدن دکترها رو ندارن و از دکتر قلیزاده هم خیلی تشکر میکنم که واقعا خوش اخلاق و از لحاظ تشخیص بیماری هم عالی بود
1
پسندیدن
ارسال
م م
مهرداد مقاره عابد
ویزیت شده
شش ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
4.7
پزشک را توصیه میکنم
ایشان با کمال حوصله و آرامش و متانت به تشریح وضعیت من گوش دادند و پس از بررسی تصاویر ارسالی تشخیص خود را اعلان کردند، در حال حاضر مشغول مداوا هستم. یرای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
حامد قلی زاده

دکتر حامد قلی زاده، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر شیراز است. مطب دکتر حامد قلی زاده در شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، روبروی کوچه 6,ساختمان کلینیک اردیبهشت طبقه 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-32318044 تماس بگیرید.

تاکنون 187K نفر از پروفایل دکتر حامد قلی زاده، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (273 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 218 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حامد قلی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حامد قلی زاده 16 خرداد 4:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حامد قلی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حامد قلی زاده: شیراز، شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، روبروی کوچه 6,ساختمان کلینیک اردیبهشت طبقه 3
  • تلفن مطب دکتر حامد قلی زاده: 071-32318044
  • تخصص دکتر حامد قلی زاده: متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل