ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
14K
دکتر حسین توسل

حسین توسل

35 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 27826
جراح عمومی-لاپاروسکپی
جراحی عمومی ولاپاراسکوپی
94%
رضایت (154 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

کرج - کرج-ضلع جنوبی شرقی 4راه طالقانی-ک یادگاری- ساختمان گلایول- طبقه هم کف
درباره من

⮜ بیوگرافی

آقای دکتر حسین توسل متخصص جراحی عمومی ولاپاراسکوپی جراحی کیسه صفرا با دستگاه لاپاراسکوپی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین توسل را داشته است.

نظرات در مورد حسین توسل

94%
رضایت (154 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ح
حسین
ویزیت شده
1402/02/06 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمجراحی دکتر حسین توسل عالی بود،اینجانب بدلیل برداشتن کیسه صفرا(بدلیل داشتن بیش از 25عدد سنگ بصورت تخت مثلثی،برنگ سبز،شبیه سنگ های تخت سبز رنگ،درکف آکواریوم،بضخامت متوسط 2تا3میلیمتر،اما سه ضلع مثلث هر ضلع حدود 8 میلیمتر،یعنی قطر متوسط 1 سانتیمتر)به روش لاپاراسکوپی مزاحم دکتر شدم،از عمل جراحی راضی هستم،تعداد بخیه ها بسیار کم و با تاکید شدید خودم بسیار عالی زده شده اند،به اوپراتور کمکی اتاق عمل هم قبل بیهوشی سپردم،توجه کنید در لاپاراسکوپی در زیر قفسه سینه و داخل ناف 4 بخیه زده میشه،در سمت راست به موازات ناف یک عدد بخیه،یک سوراخ 1 میلیمتری هم کناره سمت راست لگن برای خروج خون و یا ترشحات اضافی باقیمانده از برش داخلی میذارم که بدون بخیه و خودبخود 2 روزه کامل بسته میشه،در مورد بخیه با دقت به خود دکتر هم قبل عمل تاکید کردم ،درد داخلی تا3 روز قطع میشه،اما در جراحی لاپاراسکوپی چون داخل بدن را باد میکنند که راحت عمل انجام بدن،تا 5 روز درد ناحیه شانه و کلیه هست و طبیعی هست،
1پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید مرادعلی
ویزیت شده
1401/10/07 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خدمت شما بنده باتوکل برخدا و تجویز پروفسور خدارو شکر حالم خوب وواقعا به تجویز ایشان لقب پنجه طلا میگم ومجددا ازهمشهریهای کرجی استدعا دارم درصورت نیاز به دکتر جراحی عمومی به مطب دکتر مراجعه کنید چون بایک ویزیت سلامتی خودشون رو به دست میارن وازپذیرش 24ممنونم بابت معرفی دکتر ممنونم
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمدحسن
ویزیت شده
1401/06/09 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ، با توجه به مشکلاتی که داشتم و دیدن سونو که داده بودم مقرر شد انجام عمل لاپاراسکوپی در بیمارستان تخت جمشید انجام بدم و گفتن که 90درصد مشکلات حل میشه. برخورد منشی بسیار عالی با اینکه من تاخیر 2 ساعته ای داشتم هم قبول ویزیت کردند بسیار از جناب دکتر و پرسنلشان کمال تشکر رو دارم.
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
با سلام بیمار محترم سلامتی شما آرزوی ماست
م
محمدرضا
ویزیت شده
1402/05/28 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمبنده بابت سنگ صفرا به دکتر توسل مراجعه کردم ، با توجه به شناخت از قبل اینجانب نسبت به آقای توسل که ناشی از عمل نزدیکانم توسط ایشان بود، ایشان را دکتر بسیار متخصص و کاردانی می دانم ، انشالله عمل اینجانب هم موفقیت آمیز باشد .
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
باسمین
ویزیت شده
1400/11/15 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمصبورى و ایجاد حس ارامش از جانب دکتر توسل در اولین برخورد و تشخیص عالى بیمارى ایشان بر خلاف بعضى از پزشکان بسیار مهربان و خوش برخورد هستند و البته درمان من ادامه دار است و فعلا درمانى انجام نشده ممنون از جناب دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال
د ح
دکتر حسین توسل
باسلام بیمار گرامی اخلاق پزشکی حکم می کند که پزشک بادقت به صحبت های بیمار گوش کند آرزدی سلامتی شما را داریم?
س م
سید مرادعلی
1401/10/07
پزشک را توصیه می‌کنمایشان دکتر باشخصیت و باتخصص وفوق العاده صبور و به حرفهای بیمارگوش می‌دهند وتشخیص شون بسیار بالا و عالی هستند بنظرم هرمریضی در کرج که جراحی عمومی لازم دارند به ایشان مراجعه کنید ومنشی صبوروبااخلاقی دارند
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
ویزیت شده
1401/08/21 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام امروز برای بیماری بواسیر دخترم پیش آقای دکتر رفتیم وایشون دکتر بسیار باحوصله وحاذق ومنصف بودن ازشون خیلی تشکرمیکمنم وتوصیه میکنم حتما پیششون برید ماکه خیلی راضی بودیم باتشکر
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علیرضا
ویزیت شده
1402/01/26 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمساعت 17/15دقیقه وقت دکتر داشتم اما متاسفانه حدود یکساعت طول کشید تا بخدمت آقای دکتر برسیم ، ایشان بسیار خوش برخورد و صبور میباشند پرسنل درمانگاه نیز برخورد مودبانه ای داشتند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ه
هوشنگ
ویزیت شده
1400/07/19 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر بسیار خوش برخورد و خوش صحبت هستند در ضمن عمل جراحی من را به هر پزشکی مراجعه کردم انجام ندادند ولی دکتر توسل قبول کردند و بسیار عالی انجام دادند
پسندیدنگزارش
ارسال
د ح
دکتر حسین توسل
با سلام خدارا شکر می کنم که شما در صحت وسلامت هستید
م
مسعود
ویزیت شده
1400/12/15 | مطب دکتر حسین توسل
پزشک را توصیه می‌کنمدر ویزیت اولیه برخوردی منطقی و‌درست داشتند و معاینه خوب انجام دادند و انچه لازم بود اقدام نمودند به نظرم پزشکی متعهد و مسئولیت پذیری هستند .
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
با سلام ممنون از ارسال نظر تان
پذیرش۲۴
حسین توسل

دکتر حسین توسل، متخصص جراحی عمومی در شهر کرج است. مطب دکتر حسین توسل در کرج-ضلع جنوبی شرقی 4راه طالقانی-ک یادگاری- ساختمان گلایول- طبقه هم کف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25015457 تماس بگیرید.

تاکنون 14K نفر از پروفایل دکتر حسین توسل، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (154 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 94 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین توسل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حسین توسل امروز 5:36 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین توسل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین توسل: کرج، کرج-ضلع جنوبی شرقی 4راه طالقانی-ک یادگاری- ساختمان گلایول- طبقه هم کف
  • تلفن مطب دکتر حسین توسل: 021-25015457
  • تخصص دکتر حسین توسل: جراح عمومی-لاپاروسکپی|جراحی عمومی ولاپاراسکوپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل