ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
30K
دکتر رضا گلابچی فرد

رضا گلابچی فرد

شماره نظام پزشکی: 137810
فوق تخصص بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
95%
رضایت (279 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

قم - خیابان صفائیه، بلوار نیایش،طبقه ی سوم ساختمان داروخانه دکتر کاویانی
درباره من

⮜ بیوگرافی

-رتبه ی برتر بورد فوق تخصص در کشور

-عضو انجمن نفرولوژی بین المللی(ISN)

-عضو انجمن نفرولوژی کشور

 

-فوق تخصص بیماریهای کلیه ،فشارخون،پیوند،سنگ،دیالیز(نفرولوژی)

-متخصص داخلی

_فارغ التحصیل از دانشگاه تهران

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی رضا گلابچی فرد را داشته است.

نظرات در مورد رضا گلابچی فرد

95%
رضایت (279 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/18
پزشک را توصیه می‌کنمعرض سلام خیلی تعریف دکتر گلابچی را شنیده بودم اما فکر نمیکردم انقدر برای بیمار وقت بذاره اول دکتر میگه از مشکلت بگو و خوب گوش میکنه از بیماری های دیگر سوال میکنه و دارویی که مصرف میکنیم و تسلط کامل بر همه بیماریها داره من بیماری قلبی نادری دارم و دکتر حتی داروهایی که میخورم درست گفت تشخیص واقعا عالی داره و قبل از سونو و آزمایش مشکل من گفت و بعد از آزمایش هم همان بود در ضمن از نظر روحی هم به بیمار آرامش میده خلاصه یک دکتر درجه یک یک دکتر مطب نداره و من در بیمارستان کامکار قم ویزیت شدم خدا این دکتر برای ما حفظ کنه
نمایش نظرات بیماران
6پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طیبه
خدا خیر بده به اقای دکتر که وقت برای بیماران میگذارن و با حوصله ویزیت رو انجام میدن و من راضی هستم از تشخیص شون
ل ا
لطف الله
1401/05/20
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی کلیه و مجاری ادراری
با سلام بیمار ایشان بودم با کراتین 18 یکی از بهترین و با اخلاق ترین دکتر های بیمارستان کامکار هستن در طول 15روز بستری که بودم حتی ایام تعطیل هم به بیمارانش سر میزد جفت کلیه های من در حال از کار افتادن بود به لطف و و عنایت دکتر گلابچی بهبود پیدا کردم کاش خیلی از دکتر های بیمارستان کامکار وظیفه شناسی را از ایشان یاد میگرفتن سلامت تندرست باشند در ضمن دکتر گلابچی تا زمانی که بیمار به بهبودی کامل نرسیده به هیچ وجه اجازه ترخیص نمی‌دهند مگر اینکه بیمار با رضایت خودش ترخیص شود
6پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/27
پزشک را توصیه می‌کنمخییییییییییییییلی عالی دکتر گلابچی عزیز ،باحوصله ،بااخلاق ، خوش رو ، خوش صحبت ، ساده و بی ریا ، مادرم افسردگی و وسواس داشت چند هفته بعد از شروع دارو جواب گرفتیم چون مادرم حالش خیلی خراب بود، مادر من حتی اصلا لبخند نمیزد و سکوت می کرد و و و خلاصه بگم أنشالله خیر ببینه دکتر .عاااااااااااالی عالی عالی هر چی بگم باز هم کم ، با اینکه مادر هنوز دارو مصرف می کنه اما یقین دارم بعد از قطع دارو هم حال مادرم خوب میمونه
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
اشتباه نوشتم نظر رو گمان کردم ایشون آقای گلابچی فرد متخصص اعصاب روان هستن .
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن کمتراز دو ساله که زیرنظر ایشون هستم و بسیار راضی ام... ایشون پزشکی بسیار دقیق و کاربلد هستند... من برای بیماریم تهران و اصفهان و قم پیش خیلی از پزشکان معروف رفتم اما هیچکدوم نتیجه ای جز نمونه برداری نداشتن ولی دکتر گلابچی با دارو هایی که به من دادن و پرهیز غذایی ها من خداروشکر رو به بهبودی رفتم و تقریباً اخرای دوره درمانی ام رو دارم میگذرونم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رؤیا
1402/01/21
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سنگ کلیه
من حدود شش ماهه که به خاطر سنگ ساز بودن کلیه هام به ایشون مراجعه کردم و فعلاً تحت نظر ودرمان ایشون هستم.این بزرگوار ضمن داشتن تبحر در رشته خودشون تونستن مشکل کیسه صفرای منو که هیچ علامتی جز خارش شدید بدن نداشت تشخیص بدن.درحالی که به چند متخصص حتی گوارش و کبد مراجعه کرده و نتیجه ای نگرفته بودم.امیدوارم خدابهشون عمر طولانی و باعزت عطا کنه.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
ویزیت شده
1402/06/21 | مطب دکتر رضا گلابچی فرد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با حوصله گوش دادند و داروهای خوبی تجویز کردند و بیماری کلیه ام را ریشه ای بررسی کردند و قرار شد آزمایش دیگری انجام دهم تا نوع سنگ کلیه ام مشخص شود در حالیکه 5 سال با سنگ کلیه درگیر هستم هیچکدام از پزشکان بررسی ریشه ای نداشتند و فقط داروهای دادند تا موقتا بهبودی حاصل شود
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ا
ام البنین
ویزیت شده
1402/05/17 | مطب دکتر رضا گلابچی فرد
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام .آقای دکتر از لحاظ اخلاقی و برخورد خیلی عالی بودندو همچنین تشخیص بیماری دخترم .دلسوزانه راهنمایی کردند وداروی اضافی به بیمار نمی دهند‌.برای شنیدن تمام مشکلات بیمار زمان قرارمیدند وبرای بیماراحترام قائل هستند.خداخیرشون بده .ایشون رو توصیه میکنم .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک
کاظم
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر رضا گلابچی فرد
پزشک را توصیه می‌کنمهمه موارد مخصوصا" رفتار منشی ، رفتار و تشخیص پزشک عالی . فقط زمان انتظار بر خلاف تعیین زمانبندی دریافت نوبت اینترنتی است و حداقل 90 تا 120 دقیقه معطلی داشت . در حال گذراندن دوره نگاهت هستم . ان شالله با تشخیص و تجویز دارو توسط ایشان بهبودی حاصل شود .
پسندیدنگزارش
ارسال
ع م
عزرا محمد رضا یی
ویزیت شده
1401/04/06 | مطب دکتر رضا گلابچی فرد
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من مادرم ویزیت کردن بیمارستان کامکار از برخورد و تشخیص و مشاورشون راضی بودم فقط کاش ایشون تو یه بیمارستان مجهزو با امکانات بیشتر به بیمار ها خدمات بدن، بخاطر یه سونوگرافی و نبود امکانات مادرم ریشون عفونت کردو 40روز در تهران بستری بودن .
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
سلام ایشون دکتر ناباروری مردها هم هستن؟
ز
زهرا
ویزیت شده
1402/03/29 | مطب دکتر رضا گلابچی فرد
پزشک را توصیه می‌کنمبرخوردشون عالی بود . باحوصله برای من وقت گذاشتند و عجله ای ویزیت نکردند . شرح حال بیماریم رو دقیق گوش دادند . به نصف روز که داروهاشون رو در یک وعده استفاده کردم 180درجه فرق کردم . خداوند بهشون عمرباعزت و سلامتی عنایت فرماید . الهی آمین
4پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام ببخشید آقای دکتر از شب ادراری بچه ها هم سر در میارن یا تخصصشون نیست ممنون میشم راهنمایی کنید
پذیرش۲۴
رضا گلابچی فرد

دکتر رضا گلابچی فرد، فوق تخصص نفرولوژی در شهر قم است. مطب دکتر رضا گلابچی فرد در خیابان صفائیه، بلوار نیایش،طبقه ی سوم ساختمان داروخانه دکتر کاویانی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 025-37838394 تماس بگیرید.

تاکنون 30K نفر از پروفایل دکتر رضا گلابچی فرد، فوق تخصص نفرولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (279 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 222 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر رضا گلابچی فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر رضا گلابچی فرد فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص نفرولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر رضا گلابچی فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر رضا گلابچی فرد: قم، خیابان صفائیه، بلوار نیایش،طبقه ی سوم ساختمان داروخانه دکتر کاویانی
  • تلفن مطب دکتر رضا گلابچی فرد: 025-37838394
  • تخصص دکتر رضا گلابچی فرد: فوق تخصص بیماری‌های کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل