ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
31K
دکتر زهراالسادات موسوی

زهراالسادات موسوی

شماره نظام پزشکی: 141701
متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
84%
رضایت (206 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران،نرسيده به تقاطع شريعتي-ظفر،بن بست دكتر شروين،پ٦،طبقه ي ٢،واحد٤ 09024571603 02122229427
لطفا زمان مراجعه به مطب پزشک برای جلوگیری از ازدحام از اوردن همراه با بیمار خودداری فرمایید  باتشکرفراوان از شما عزیزان
تهران - اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهراالسادات موسوی را داشته است.

نظرات در مورد زهراالسادات موسوی

84%
رضایت (206 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن ن
نصیر نادری
ویزیت شده
1401/10/05 | مطب دکتر زهراالسادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام ، من ممنونم از خودشون و منشی محترمشون ، و تصور میکنم خود خاتم دکتر با توجه به تدریس دانشگاه و طبابت همزمان ، هم از نظر علمی بروز هستن هم از لحاظ کار عملی ، چون همه شاهد بوده ایم بعضی ازدکترا یه وجهی هستن یا تدریس یا طبابت ، ولی تصور میکنم این دو کار همزمان رضایت بیشتری برای مریض خواهد داشت .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ر ح
ریحانه حسینی
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: مشکل پوستی
من برای التهاب و قرمزی پوست صورتم که یک سال بود درگیرش بودم مراجعه کردم، ایشون درست تشخیص دادن بیماری پوستی من رو و ملاحظات بیماریم رو برام شرح دادن. و با یه دوره دارو و کرم مشکلم حل شد، بیماری من رزاسه بود که هنوزم از کرمی که تجویز کردن استفاده میکنم و بسیار راضی ام.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: لیکن پلان
با سلام من از شهرستان اومده بودم پیش خانم دکتر بطور اتفاقی هم پیششون رفتم ولی واقعا خدا ازشون راضی باشه من بیماری لیکن پلان داشتم و واقعا ازشون راضیم و بطور کامل خوب شدم و خوش اخلاق و قشنگ در مورد درمانت توضیح میده و خداییی دمت گرم خانم دکتر ((میرزاییم از کرمانشاه))
2پسندیدنگزارش
ارسال
ا ز
اکرم زین الدینی
ویزیت شده
1401/07/27 | مطب دکتر زهراالسادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام مناز دگتر عزیزم راضی بودم 3ماه بود بدنم خارش داشت بامصرف داروهای ایشون باورم نمیشد دردوسه روز اول خوب شدم واقعا تشکر از دکتر زیبا خوش رو وباتجربه رفتار پرسنل هم عالی خدا پشتو پناهه آدمهایی باشه که به درد مردم ومملکت ما میخورد درود
3پسندیدنگزارش
ارسال
م ک
مصطفی کاوئی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: پسوریازیس
مادرم بیش از 20 سال درگیر بیماری است.به خیلی دکتر مراجعه کردیم ولی نشد.حدود یکسال است تحت نظر ایشان است و 80 درصد بهبود داشته اند.پزشک با حوصله،خوش برخورد،صبور،مهربان و دقیق در درمان هستند.حتما و صد درصد به دیگران هم توصیه میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن ن
نسرین نجات پور
ویزیت شده
1401/11/24 | مطب دکتر زهراالسادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنممن اینترنتی طبق نظر مثبت مردم ازشون وقت گرفتم بار اول بود که مراجعه کردم و رفتار منشی و خود خانم دکتر پسندیده بود واقعا و به حرفهام کامل گوش دادند.با تشخیص ایشون برای درمان جوش صورتم داروهایی تهیه کردم که انشاالله درمان کامل بشم.
3پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
1402/08/06 | مطب دکتر زهراالسادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمدرود بر شرافت پزشکانی همچون خانم دکتر موسوی ، همچون خانم آمنه سادات حق‌گو که ،اینقدر با شرافت و انسان هستن، هر آدمی باید در یک مکان،جمع، و کنار انسانهای درست بزرگ بشن که اینجور شخصیتهایی ساخته بشه
2پسندیدنگزارش
ارسال
ف س
فاطمه سادات پناهی
ویزیت شده
1401/04/20 | مطب دکتر زهراالسادات موسوی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود ، تشخیص دکتر سریع و درست بود ، اهمیت به بیمار و وقتی که برای بیمار گذاشتن عالی بود من که بی نهایت ازشون ممنونم انشالله با مصرف داروهایی که تجویز کردن بیماری من هم رفع میشه
4پسندیدنگزارش
ارسال
م
مراجع
ویزیت شده
1402/04/13 | مطب دکتر زهراالسادات موسوی
پزشک را توصیه نمیکنمایشون دانش خوبی دارند و رفتارشون هم محترمانه هست اما در نهایت احترام وقتی نسخه و تجویز مد نظرشون رو گفتن شمارو با کلی ابهام به خارج اتاق راهنمایی می‌کنند و اصلا توضیحات مکفی نمیدن! وقت خیلی کمی برای ویزیت میذارن و تاکید میکنن که فقط یک مشکل رو مطرح کنید و این تایم کوتاه داخل اتاقشون با اضطراب تموم شدن تایم میگذره و نهایتا کلی سوال بی پاسخ براتون میمونه
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر زهراالسادات موسوی
دکتر زهراالسادات موسوی
سلام،زمان معاينه ي هر بيمار١٠دقيقه است،ايشون٣٥دقيقه داخل اتاق معاينه بودند،هر بار يك مشكل تازه يادشون ميومد و به توضيحات نحوه ي مصرف گوش نميدادند ،براي ايشون٢بار توضيحات لازم داده شد،و واضح و خوانا توضيحات نوشته شد و به دستشان نيز داده شد،ساير بيماران از اينكه ايشون انقدر داخل اتاق بودند و انقدر وسواس داشتند شكايت نمودند و باعث شدند حق ساير بيماران نيز پايمال شود.
پ
پرند
1401/03/09
پزشک را توصیه می‌کنمسلام، ممنونم از خانم دکتر موسوی، در زمینه ی درمان و زیبایی کارشون عالیه و همه ی اعضای خانواده ی ما چند ساله، به ایشون از سمنان مراجعه میکنیم، خیلی خوش اخلاقند و خوب وقت میذارند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
زهراالسادات موسوی

دکتر زهراالسادات موسوی، متخصص بیماریهای پوست در شهر تهران است. مطب دکتر زهراالسادات موسوی در تهران،نرسيده به تقاطع شريعتي-ظفر،بن بست دكتر شروين،پ٦،طبقه ي ٢،واحد٤ 09024571603 02122229427 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22229427 تماس بگیرید.

تاکنون 31K نفر از پروفایل دکتر زهراالسادات موسوی، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 84٪ مراجعین (206 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 161 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر زهراالسادات موسوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر زهراالسادات موسوی امروز 4:05 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر زهراالسادات موسوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر زهراالسادات موسوی: تهران، تهران،نرسيده به تقاطع شريعتي-ظفر،بن بست دكتر شروين،پ٦،طبقه ي ٢،واحد٤ 09024571603 02122229427
  • تلفن مطب دکتر زهراالسادات موسوی: 021-22229427
  • تخصص دکتر زهراالسادات موسوی: متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل