ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
124K
دکتر سعید مؤمنی

سعید مؤمنی

7 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 176163
دکترای حرفه‌ای پزشکی؛صرفا مشاوره تلفنی می باشد
96%
رضایت (508 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران
درباره من

موقتا مشاوره ها فقط و فقط تلفنی می باشد.

رزومه کاری : 

  • * پزشک (دکتری حرفه ای) با ۸ سال سابقه و تجربه کاری در حوزه طبابت پزشکی در مراکز اورژانس بیمارستانی و در مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
  • * پزشک داور کمیسیون پزشکی سازمان نظام وظیفه
  • * پزشک با سابقه کار در مرکز کلینیک و غربالگری کرونا
  • * مدیر و سرپرست مراکز خدمات جامع سلامت شبکه های بهداشت معین و شبانه روزی شهری به مدت ۳ سال 

خدمات قابل ارائه در مشاوره اینجانب شامل موارد زیر است :

  • *ثبت و صدور بیمه ای یا ازادنسخه های الکترونیک(تمام بیمه های پایه)جهت کلیه نسخه های چکاپ،دارویی،ازمایشات وسونوگرافی و عکس برداری ها و سایر امور پاراکلینیکی

*تفسیر ازمایشات فردی یا چکاپ با سبکی متفاوت

* تشخیص و درمان کلیه بیماری های داخلی ، عمومی ، اطفال و نوزادان و بیماری های عفونی (ویروسی / کرونابیماری های اعصاب و روان و اختلالات پوست و مو و سایر بیماری های مرتبط از جمله قلبی عروقی ، فشار خون ، دیابت(قند خون) و نارسایی های کلیوی و کبدی

*مشاوره و تشخیص و درمان بیماری های اعصاب و روان از جمله افسردگی ، اختلالات شخصیتی و گفتار درمانی و روان درمانی و در صورت لزوم مراجعه کننده محترم به متخصص روانپزشک ارجاع می گردد.

* مشاوره در مورد داروها و تداخلات دارویی و تزریقات 

  • * مشاوره غربالگری ها و مراقبت های دوران بارداری 

با ارزوی سلامتی و توفیق

دکتر مومنی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سعید مؤمنی را داشته است.

نظرات در مورد سعید مؤمنی

96%
رضایت (508 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

صدیقه فرح‌زاد
صدیقه فرح‌زاد
1402/05/03
پزشک را توصیه می‌کنمبرای بار چندم هست که اعضای خانواده ما از توصیه های کاربردی ایشون و تجربیاتشون استفاده میکنند برای امور تشخیصی (مثل دیابت و ...) و خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم و درحال ادامه روند درمان هستیم. انسان با سواد و با حوصله و پیگیری هستند. برای هر درخواستی که بیمار داره توضیحات جامع و کامل ارائه میکنن. برخلاف بعضی دکترها که درخواست بیمار رو نادیده میگیرن، ایشان درخواست فرد بیمار رو هم درنظر میگیرن در اموری مثل نوشتن تستهای چکاپ و ... . در اسرع وقت هم جوابگو هستند و اگر نتوانند جواب بدن به سرعت، اطلاع میدن. من و خانواده ام ایشون رو واقعا پیشنهاد میکنیم.
13پسندیدنگزارش
ارسال
ف م
فرزانه منصورلکورج
1402/05/18
پزشک را توصیه می‌کنمدارویی مصرف کرده بودم ک قند خونم به 30 رسیده بود همراه با عوارضی مثل تهوع و سردرد و ... جدای از توضیحات کامل پزشکی ک ارائه دادن ابراز نگرانی ایشون تماسشون برای پرسیدن حال بیمار حس انسان دوستانه ایشون رو میرسونه این رو هم اضافه کنم بااینکه تایم ویزیت من تموم شد ایشون گفتن چند ساعتی رو بیدار میمونن ک حالم بدتر شد رسیدگی کنن. خیلی متشکرم از رفتار صادقانه و صمیمانه پزشک محترم
14پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمد رضا نقوی
ویزیت شده
3 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر خوش‌اخلاق و با‌تجربه‌ای هستن. منش پزشکی دارند. خیلی به دقت می‌شنوند و سوال می‌کنند تا بیماری را درست تشخیص دهند. حتی برای اینکه مواردی را تذکر دهند با من تماس گرفتند و این توجه به بیمار و تلاش برای مداوا برایم بسیار احترام‌آمیز بود. دومین بار است که از تجویز استفاده می‌کنم و باز هم به ایشان مراجعه خواهم کرد. هر بار راضی‌ترم و احترامم به ایشان افزون می‌شود.
3پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سبحان رامنش
ویزیت شده
2 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمتجربه بسیار خوبی بود و گفتند اگر نظر یا انتقادی دارید حتما ذکر کنید اگر مایل هستین و مهربان و خوش صحبت. اما نکته جالب آقای دکتر این بود که هر چی می‌پرسیدم ایشون با اطمینان از درمان مشکل صحبت میکردند. رژیم غذایی هم دادن بهم و گفتند اگر مشکلم تا سه روز دیگه حل شد دیگه مراجعه نکنم. در یک کلام بخام بگم از پذیرش24ودکترمومنی واقعا سپاسگزارم. بهترین ها
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/04
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ،، من یک نوبت برای مادرم گرفتم که واقعا از اون روز با درمان و دارو های ایشون خیلی خوب شدن واقعا تجربه بسیار خوبی بود هم صحبتی با دکتر مومنی بسیار خوش برخورد و علمی و حرفه ای و محترم هستند جناب دکتر ،، از سایت پذیرش 24 هم به خاطر داشتن چنین پزشکانی واقعا تشکر میکنم. فکر نمیکردم ویزیت انلاین اینقدر بتونه کمک کننده باشه
نمایش نظرات بیماران
14پسندیدنگزارش
ارسال
م
مبینا
من چطور ویزیت بگیرم
م ر
محمد رضا نقوی
ویزیت شده
1402/06/24 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر مومنی پزشک بسیار متخصصی هستند، هم‌چنین بسیار خوش‌برخوردند و زمان لازم را برای شنیدن شرح‌حال بیمار در اختیارش قرار می‌دهند. صبح برای بیماری‌ام به درمانگاه مراجعه کرده بودم و پزشک درمانگاه علی‌رغم تشخیص درست داروی مناسبی تجویز نکرده بود اما دکتر مومنی با تجویز داروی مناسب حالم را خوب کرد و یک دنیا از ایشان سپاسگزارم.
7پسندیدنگزارش
ارسال
م ز
منصوره زارع
1401/06/02
پزشک را توصیه می‌کنماول تشکر میکنم از آقای دکتر . ایشان بسیار دکتر باسواد و با متانت هستند. من با نگرانی تمام برای شرایط پسرم ساعت 4 نصف شب به ایشون آنلاین مراجعه کردم و ایشون با راهنمایی هاشون به من اول آرامش دادن و بعد شرایط رو برای بهتر شدن بیماری پسرم توضیح دادن . بسیار کامل و با صبوری . هر چه تشکر کنم باز در برابر لطف ایشون کم هست .
12پسندیدنگزارش
ارسال
آ .
آرمان .
1402/08/07
پزشک را توصیه می‌کنماز لحاظ برخورد،آرامش و لحن کلام فوق العاده هستن. صبور هستن و از پرسش اضافه و تکراری بیمار عصبانی نمیشن. حتی لطف داشتن در جلسه ی اول بعد از اینکه کلی بنده رو راهنمایی کردن گفتن چون از نظر خودشون کمکشون کافی نبوده مبلغ ویزیت رو پس میفرستن و این کار رو کردن. خوشبختانه الآن هم در خدمتشون در حال تکمیل درمان هستم.
7پسندیدنگزارش
ارسال
م ع
مهدی عالی زاده
1402/03/27
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام آقای دکتر با حوصله و دقت زیاد به سوال های بنده گوش دادند و با برخورد خوبشون بنده رو راهنمایی کردند. فکر نمیکردم ویزیت به صورت آنلاین اینقدر مفید باشه آقای دکتر انقدر با حوصله به مشکلم گوش دادند که از دکتر های حضوری که برای این مشکلم رفته بودم بازخورد و حس خوبی گرفتم دستشون درد نکنه عالی بود .
8پسندیدنگزارش
ارسال
م ک
مرضیه کاظمی راشنانی
ویزیت شده
1402/08/08 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمقبل از ویزیت آنلاین توی شک بودم گفتم ی تجربه اس اما با اینکه تخصصشون مختص روانشناسی نبود و من مشکل اعصاب و افسردگی داشتم ولی واقعا حرفاشون عین یک مشاور خبره و با مهارت روی من انگیزه و انرژی برای درمان و زندگی اثر گذاشت خیلی ازشون ممنونم برای ایشون آرزوی سلامتی و کامیابی در همه لحظه های زندگیشون را دارم
3پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
سعید مؤمنی

دکتر سعید مؤمنی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر سعید مؤمنی در تهران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09039681498 تماس بگیرید.

تاکنون 124K نفر از پروفایل دکتر سعید مؤمنی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (508 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 441 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سعید مؤمنی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سعید مؤمنی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سعید مؤمنی: تهران، تهران
  • تلفن مطب دکتر سعید مؤمنی: 09039681498
  • تخصص دکتر سعید مؤمنی: دکترای حرفه‌ای پزشکی؛صرفا مشاوره تلفنی می باشد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل