ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
84K
دکتر صباحت لواف

صباحت لواف

18 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 109730
متخصص روانپزشکی
4.7
از ۵
رضایت (180 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

سمنان - روبروی استانداری سمنان، انتهای خیابان ابریشم، پلی کلینیک دانشگاه علوم پزشکی سمنان
سمنان - محل کار: میدان بهشتی-خیابان بهشتی- کوچه بهشتی10- درمانگاه جهادیه
سمنان - مهدیشهر خیابان امام خمینی جنب بیمارستان 15 خرداد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صباحت لواف را داشته است.

نظرات در مورد صباحت لواف

4.7
از ۵
رضایت (180 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
م ا
مهدی امام دادی علی اباد
یک سال پیش
2.0
پزشک را توصیه میکنم
من به مدت حدودا یکسال و نیم از زمان سرباز بودنم،به ایشان مراجعه داشتم داروهای مصرفی من ریسپریدون ،بوسپیرون ،فکسوفنادین ،رهاکین 200،داروهای ضد افسردگی به میزان‌های 100 میلی گرم در روز ،مصرف مینمودم، روان درمانی هم فاقد اثر بخشی بود ،لذا بعد از مراجعه به پزشکان دیگر ،درمان من اثر بخشی نداشته است ،شرایط کاری من نامطلوب ،ناراحتی های من بسیار کم فروکش می‌کند، شعله های خشم و تنفر من در اکثر روز ها فروزان ولی از درون ان ها را کنترل میکنم پس مرا با خود میسوزاند،بیداری من دارای توهماتی مانند شنیدن صداهایی در سر خودم که بعد از مدتی به عقل خودم شک میکنم ولی وسایلم را در همان جاهایی که عقلم به من می‌گوید پیدا میکنم ،در تصمیمات خود دچار مشکل و همچنین در ارتباط با مردم ،بعد از مدتی تنهایی ،افکار مرگ و عدم توانایی و منفی نگری ذهن من را اذیت می‌کند، چرا این پزشک با این که از سوابق پزشکی من مطلع بود و می‌دانست و با توجه به مخالفت اطرافیان من ،از من دعوت به ادامه درمان به عمل نیاورد ؟من سربازی خود را به اتمام رساندم، داروها را قطع نمودم چون اثر بخشی نداشت ،چند روزی است که تصمیم دارم دوباره با او صحبت کنم اما این کار را انجام نمیدهم ،فقط میخواهم بدانم چرا مشکل من ادامه دارد،امیدوارم که این پزشک در مورد من ازشما سوال بپرسد.کارهای تکراری بی نتیجه از نظر من بیهوده است.
پسندیدن
ارسال
خ ع
خاطره عبداله زاده
ویزیت شده
دو سال پیش
|
پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره یک دانشگاه سمنان
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام من در طی این دوره ی بیماریم 11 پزشک متخصص اعصاب و روان را جهت درمان خودم دیده ام خانم دکتر بی نظیرند ؛ صبر آرامشی که به بیمار در طی دوران درمان به بیمار منتقل میشود ؛ بی نهایت صبورند ؛ با دقت زیادی به صحبتهای من بیمار گوش میدهند خداوند خودشان و خانواده ی محترمشان را حفظ فرمایند.
10
پسندیدن
ارسال
ا س
امیر سنگی
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشون فوق العاده ترین پزشک ایران هستند جناب دکتر قدس،ریاست محترم دانشگاه سمنان لطفا جهت حفظ و تشویق این پزشک متخصص بومی کاری انجام دهید، که ایشون هم در سمنان ماندگار شوند. از همه ی هم استانی های عزیز درخواست دارم جهت سلامتی ایشون دعا بفرمایید تا همیشه با انرژی در کنار مردم استان طبابت نمایند.
5
پسندیدن
ارسال
ف ز
فاطمه زهرا منوری
ویزیت شده
دو سال پیش
|
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیشهر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام من دو جلسه برای درمانم ویزیت شدم در این دوجلسه خیلی راضی بودم خانم دکتر با آرامش وحوصله تمام مشکلاتم را گوش کردن و بعد شروع کردند داروها رو نوشتن و دوباره توضیح دادن که چجوری باید مصرف کنم محیط و امکانات مرکز درمانی هم خوب بود امیدوارم خانم دکتر عزیز همیشه سالم و تندرست باشن
4
پسندیدن
ارسال
م ع
معصومه عوضیان
ویزیت شده
یک سال پیش
|
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیشهر
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با عرض سلام و خداقوت به خانم دکتر گرامی واقعا هرچی بگم از اخلاق ورفتارشون کم گفتم من خیلی راضیم از برخوردش. تجویز دارو خیلی کم وتاثیر گذاربود. من خیلی حالم بهترشد. آرزوی سلامتی برای خودش وخانواده اش میکنم. إن شاءالله همیشه در تمام مراحل زندگی موفق معید باشید.
پسندیدن
ارسال
م ج
مریم جنتی
ویزیت شده
پنج ماه پیش
|
پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره یک دانشگاه سمنان
4.0
پزشک را توصیه میکنم
از ویزیت خودم راضی بودم ولی من به سختی از پذیرش 24 نوبت برای این خانم دکتر گرفتم من سه ماه معطل شدم تا نوبت بگیرم یعنی امکان نوبت گرفتن مجدد ازاین دکتر واقعا به صفر رسیده وتمام پرسنل هم جوابگو نبودن
پسندیدن
ارسال
ز ط
زهره طاهری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره یک دانشگاه سمنان
4.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام نحوه پاسخگویی و درمان دکتر در مسیر درستی است اما حضور دانشجوها در اتاق فضای خصوصی بیمار و دکتر را تحت شعاع قرار می دهد و آن راحتی را برای بیمار به دنبال بیان احساسات و نحوه ابراز مشکل ندارد.
3
پسندیدن
ارسال
ز م
زهرا محزون
یک سال پیش
3.7
پزشک را توصیه میکنم
عالی هستن خانم دکتر..با صبر و حوصله ..ریاست محترم کلینیک مهدیشهر وقتی میبینید دکتر لواف دکتر خوبی هستن و بیمار زیادی دارن..لطفا همه روزه یه تایمی رو برای ایشون در کلینیک در نظر بگیرید...باتشکر..
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خانم دکتر خوبی است ولی برا نوبت خیلی سخت میگرد درضمن شاید یکی اورژانسی باشد نمیشود چندروز منتظرباشد من از مسولین بیمارستان خواهش میکنم ویزیت بیمار رو انجام دهد باتشکر ...
2
پسندیدن
ارسال
ا ا
امیرمهدی اسکندری
دو سال پیش
3.3
پزشک را توصیه میکنم
پزشک که کاملا عالی ،،،، چرا از طریق برنامه نمیشه نوبت گرفت ؟ الان چند ماهه که دارم تلاش میکنم ولی همش مینویسه که یا ظرفیت پره یا پزشک مرخصیه ، هر دیقه میرم همین پیام ، چرا آخه ؟
9
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
صباحت لواف

دکتر صباحت لواف، متخصص روانپزشکی در شهر سمنان است. مطب دکتر صباحت لواف در محل کار: میدان بهشتی-خیابان بهشتی- کوچه بهشتی10- درمانگاه جهادیه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-3324646 تماس بگیرید.

تاکنون 84K نفر از پروفایل دکتر صباحت لواف، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (180 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 170 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر صباحت لواف در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر صباحت لواف، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر صباحت لواف: سمنان، محل کار: میدان بهشتی-خیابان بهشتی- کوچه بهشتی10- درمانگاه جهادیه
  • تلفن مطب دکتر صباحت لواف: 023-3324646
  • تخصص دکتر صباحت لواف: متخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل