ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
27K
دکتر عاطفه عابدینی

عاطفه عابدینی

6 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 113030.
فوق تخصص بیماری های ریه
93%
رضایت (417 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

تهران - سعادت آباد، میدان سرو، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان پانزدهم غربی(میرزایی)، پلاک ۱۳، طبقه سوم
تهران - خیابان گاندی چهاردهم ، مجتمع پزشکان شفق، طبقه اول
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عاطفه عابدینی را داشته است.

نظرات در مورد عاطفه عابدینی

93%
رضایت (417 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ق
قاسم
ویزیت شده
1401/10/25 | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقت شما بخیر امکانات رفاهی ضعیف است محوطه اتاق انتظار بسیار کوچک رفتار پرسنل مناسب است از همه مهمتر اینکه این أست که وقت اینترنتی هیچ تاثیری در وقت ملاقات ندارد چه وقت داشته باشی و چه نداشته باشی در هنگام مراجعه به مطب ثبت نام میشوی بنابراین وقت اینترنتی بی تاثیر أست و در جواب خواهند گفت که وقت اینترنتی فقط برای روز مراجعه میباشد و این کفته هم صدق نمیکند چه خوب أست با هماهنگی از این امکان وقت اینترنتی بنحو مطلوب استفاده شود و بسیار کار ساده ای است
نمایش نظرات بیماران
6پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حدیثه
نه اسم براساس وقتی گرفتی در لیست هست
ر ا
روح الله
1402/06/16
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عفونت ریه
سلام ..دکتر عابدینی واقعا دکتر با اخلاق و تجربه زیادی دارن دستشون درد نکنه ما از همدان مراجعه کردیم مریض ما که حالشون خیلی وخیم بود حتی 20 روزی در همدان بستری بودن و ناامید شده بودیم به محض بستری در تهران بیمارستان نور افشار توسط خانم دکتر تحت مداوا قرار گرفتن والان خیلی خیلی حالشون خوبه ..از خانم دکتر و همکاران ایشون واز کادر درمان پرستاران با ادب وبا اخلاق کمال تشکر رو داریم ...از طرف خانواده فریدونی عارف از بهار همدان..
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا ذ
اسیه ذوالفقاری
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر با صبر و حوصله هستند و با دقت به حرف بیمار گوش می‌دهند بنده پنج ماهه به دلیل بیماری آسم زیر نظر خانم دکتر هستم البته با داروهایی که خانم دکتر تجویز کردند نتیجه خیلی خوبی گرفتم ازشون بینهایت سپاسگزارم در آخرین مراجعه یه سری از داروها رو حذف کرده خدا خیرش بده واقعا دکتر بی‌نظیری هستن چند سال پیش چندین بار دکتر رفته بودم ولی متاسفانه جواب نگرفتم در ضمن پرسنل خیلی خوبی داره از اینجا بهشون خدا قوت میگم.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام منم اسم دارم 09019964656 خواهشا راهنمای کنید
ا ک
الله کس تاوانه
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی عالی بود هم پذیرش نحوه برخورد ان خوب بود وهمسریع بیماران رابه موقع پذزرش میکرد وهم هرکس نوبه خودرابه موقع میداد پارتی بازی اصلا درمطب وجود ندارد دکتر عابدینی از لحاظ برخورد ومنش واخلاق مداری وهمچنین معاینات پزشکی فردی باتجربه ومهربان خوش رو خوش اخلاق طبابت ان خیلی عالی مورد رضایت است از 100نمره من به ایشان 150نمره میدم تاوانه از شهر یاسوج هستم درود وصد درود به این پزشک مهربونوپرسنل خوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/25
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آسم و ریه، عفونت ریه
با سلام واحترام بنده پدر خود را از شمال به بیمارستان ریه بردم و پزشک معالج بابا خانم دکتر عابدینی بودن برخورد بسیار شایسته ثواد کافی و داروای موئثری را نسخه کردن مشکل تنفسی پدر روز به روز رو به بهبود است از انجایی که پدر بزرگوار در شمال سکونت دارد بابت روماتیسم و اسم یه کم درگیری دارن بابت بیماریشون داروها را همچنان ادامه میدهند وبه زودی برای چکاب وویزیت شدن مجدد به مطب مراجعه خواهیم کرد
5پسندیدنگزارش
ارسال
م
منصوره
ویزیت شده
1402/04/07 | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام وقت بخیر ...خانم دکتر عابدینی یکی از عالی ترین خوش اخلاق ترین و استاد ترین در کار طبابت هستند...ولی در مانگاه افتضاح ...خیلی شلوغ ...برای تست ریه با اینکه چهارتا دکتر هستند و بیشترشون برای بیمار تست ریه می‌دهد فقط یک نفر مسئول این کاره که متاسفانه باعث شلوغی و معطلی بیماران میشه و من به شدت به این موضوع انتقاد دارم...ولی خود خانم دکتر به تنهایی بی نظیرند
4پسندیدنگزارش
ارسال
م ب
مژگان بافنده
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه‌ی ویزیت به دلیل رفتار خوب و عالم بودن خانم دکتر خیلی خوب بود مثل همیشه امکانات رفاهی مطب به دلیل تعداد بالای بیماران و فضای کوچک مناسب نیست.‌به نظرم اومد بر کار خانم دکتر هم تاثیر گذاشته بود‌.‌تصمیم داشتم نظرم رو به خانم دکتر بگم که شنیدم قرار است مکان مطب تغییر کند‌،‌خوش‌حال شدم‌. امیدوارم مطب جدید سالن بزرگ صندلی‌های خوب و تهویه‌ی مناسبی داشته باشد.
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سحر
ویزیت شده
1401/12/06 | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر عابدینى عالیه و همچنین پرسنل کلینیک مودب و باحوصله ولى زمان معطلى بسیار زیاد و این خیلى ناراحت کنندست همیشه براى ویزیت پیش دکتر عابدینى یه روز کامل از دست میدى چون حداقل 4 ،5 ساعت معطلى داره، و چقدر اذیت کننده تو فضا کوچیک ازدهام جمعیت بیماران ریوى و معطلى زیاد و خسته کننده. امیدوار یه مدیریتى روى این ضعف کلینیک بشه.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زینب
ویزیت شده
1402/06/08 | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و سر شار از انرژی پدر من 32 ساله بیماری ریه داره ولی همیشه نفس های سخت داشت الان شکر خدای مهربون با دارو های خانم دکتر حالش بهتر شده و نفس های راحت میکشه با آرزوی سلامتی برای همه مریض ها ایشالا روزی برسه که از خانم دکتر های خوش اخلاق و با دانش با تجربه زیاد تر بشه
2پسندیدنگزارش
ارسال
ب پ
بتول پناهی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر عاطفه عابدینی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بسیار سپاسگزارم از اینکه خانم دکتر عابدینی بیماری را از همه جوانب بررسی می‌کنند و با دقت و تأمل راه کار مناسب را ارائه می‌دهند وجود امکانات مورد نیاز در مرکز درمانی هم عالی بود از رفتار خوب پرسنل خصوصاً شخص خانم دکتر عابدینی تشکر فراوان دارم زندگی شان سرشار از سلامتی و آرامش و موفقیت باشه.
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
عاطفه عابدینی

دکتر عاطفه عابدینی، فوق تخصص بیماریهای ریه در شهر تهران است. مطب دکتر عاطفه عابدینی در سعادت آباد، میدان سرو، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان پانزدهم غربی(میرزایی)، پلاک ۱۳، طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88190579 تماس بگیرید.

تاکنون 27K نفر از پروفایل دکتر عاطفه عابدینی، فوق تخصص بیماریهای ریه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (417 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 331 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عاطفه عابدینی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عاطفه عابدینی 5 خرداد 3:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص بیماریهای ریه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عاطفه عابدینی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عاطفه عابدینی: تهران، سعادت آباد، میدان سرو، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان پانزدهم غربی(میرزایی)، پلاک ۱۳، طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر عاطفه عابدینی: 021-88190579
  • تخصص دکتر عاطفه عابدینی: فوق تخصص بیماری های ریه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل