ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
23K
دکتر عفت زادسر

عفت زادسر

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 64057
متخصص زنان و زایمان
81%
رضایت (140 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
100,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
ایتا
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - چهارراه پاسداران- اول خیابان دولت- نبش کوچه نوباوه- پلاک 3 -واحد 2 -ساختمان صبا -جنب داروخانه.02122798337
درباره من

 دکتر عفت زادسر: عضو انجمن جراحان و متخصصین زنان ایران
 دکتر عفت زادسر: عضو انجمن جراحی کم تهاجمی یعنی لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
 دکتر عفت زادسر: دکتر عفت زاده جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی سابقه کار در بیمارستان‌های خارج از کشورTashrin International University
[۲۰۲۲/۳/۶،‏ ۱۴:۰۴] دکتر عفت زادسر: مراقبت های دوران بارداری درمان بیماریهای آمیزشی زگیل تناسلی سفلیس گنوره تبخال تناسلی غربالگری و پیشگیری از سرطانهای رحم پاپ اسمیر جراحی های درمانی و زیبایی جراحی فیبروم و کیست تخمدان هیسترکتومی آندومتریوز تشخیص و درمان نازایی لاپاراسکوپی و لاپاراتومی و هیستروسکوپی 

گالری

فعالیت ها
627 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عفت زادسر را داشته است.

نمودار زمان انتظار بیماران ویزیت آنلاین

نظرات در مورد عفت زادسر

81%
رضایت (140 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.9
مهارت و تخصص پزشک
4.1
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ت
سیده تهمینه
ویزیت شده
1402/01/21 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمعرض سلام و آرزوی سلامتی برای همه بیماران قبلا تجربه ویزیت انلاین توسط خانم دکتر داشتم که بسیار عالی بود و ایشان به بنده نسبت به مشاوره غلط کارشناس مامایی هشدار دادند که میتونسنت برام خطرناک باشه از این لحاظ بسیار ممنونم. مجدد در رابطه با مورد دیگری ویزیت انلاین شدم که ایشان راهنماییهای بسیار خوبی داشتند البته مشاهده سونوگرافی ها و ازمایش و ادامه ویزیت هنوز انجام نشده که ممنون میشم در اولین فرصت توسط ایشون انجام بشه و بنده رو راهنمایی بفرمایند . در نهایت به دوستانی دیگر هم پیشنهاد میکنم توسط خانم دکتر ویزیت بشوند و از راهنمایی های بسیار مفید ایشان بهره ببرند .
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شیدا
ویزیت شده
1402/02/21 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام، من مشاوره انلاین داشتم با خانم دکتر، ایشون بسیار باتجربه، متعهد و باحوصله هستن، ایشون قبل از یک پزشک زنان، یک مشاور خوب هستن، برای من وقت گذاشتن و با من صحبت کردن و حرف زدن با ایشون کمی استرس من رو کم کرد، من به تازگی مشکل عقب افتادن پریود دارم، همه به من گفتن تنبلی تخمدان دارم اما خانم دکتر گفتن بعد از ازمایش های هورمونی این تشخیص قطعی میشه و تنها سونو قطعیت نداره، ای کاش پزشکان دیگر هم قبل از ترسوندن بیمار همه جوانب رو رعایت میکردن.آرامش و اعتقاد باعث شد که من از راه دور روند درمانم رو فقط با ایشون طی کنم، ان شاا… که به نتیجه برسم
پسندیدنگزارش
ارسال
غ
غزاله
ویزیت شده
1402/06/14 | مطب دکتر عفت زادسر
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار دکتر زادسر عالی بود، بسیار خوش اخلاق، حرفه ای، خوشرو و خوش برخورد بودند. هر کاری را که انجام می دادند کامل توضیح می دادند. حتی از من خواستند برای اطلاعات بیشتر به اینترنت هم مراجعه کنم. دارو ها رو هم بعد از خرید کامل چک کردند. تنها مشکل من این بود که با اینکه وقت ویزیت ساعت 5 بود، تا ساعت 7 ویزیت نشدم. به منشی گفته بودم که چون مدرس هستم باید 7:15 سر کلاس باشم. متاسفانه ایشان توجهی نکردند که البته خود دکتر زادسر این موضوع را به ایشان گوشزد کردند که دفعه ی بعد مشکلی پیش نیاید.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر م
رضا متکیانی
ویزیت شده
1402/01/03 | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار دکتر خوب و مشاوره دادن ولی من مشاوره نمیخواستم. من جواب آزمایش داشتم که میخواستم ایشون چک کنن که گغتن واتس آپ ندارن، در صورتی نحوه ارسال مدارک و داخل پروفایل ایشون واتس آپ بود و الیته هم مدارک بهشون رسید در واتس آپ ولی باز نکردن. همچنین بنده خواستار نوشتن یک آزمایش آنلاین بودم که ایشون تلفن و کد ملی و گرفتن ولی چیزی ارسال نکردن. من چند ساعت بعد پیام دادم و یادآوری هم کردم ولی متاسفانه چیزی ارسال نکردن.
1پسندیدنگزارش
ارسال
س
ساره
ویزیت شده
1402/02/28 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکترعالی هستن من تا ویزیت کردم هم پیام ازسیم کارت فرستادن وهم توی ایتا پی گیری کردن واقعاعالی هستن بامشغله زیادی که درخدمت رسانی به بیماران دارن فکرنمیکردم اینقدرزودتحویلمون بگیرن وپی گیری کنن واقعا خانم دکتربدون هیچ وقفی بااینکه من سردرگم بودم پیامهام چطورارسال کنم منوراهنمایی کردن ممنونم ازایشون واقعاخیرخواه افرادجامعه هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
س
ساره
ویزیت شده
1402/03/11 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکترخیلی خوب ودلسوزهستن کلابه همه بیماران توجه میکنن علاوه برااینکه درمطب وبیمارستان خدمت رسانی میکنن بیماران ازراه دورهم مثل حضوردرمطب هم تماس میگیرن وهم توضیحات درپیام رسان توجه میکنن وهم حال بیمارباتماس تلفنی جویامیشوندخدایاشکربخاطروجودبندگان خوب ومهربانی مثل خانم دکترعفت زادسر.
2پسندیدنگزارش
ارسال
س
سمیرا
شماره شونو میشه لطف کنیدبدین
پ
پریسا
1402/06/01
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: سلامت جنسی زنان
من آنلاین ویزیت شدم. دکتر خیلی خوبی بود. داروی الکی تجویز نمیکنه، بیمار رو از سر باز نمیکنه، سلامتی بیمار براش اهمیت داره. جواب آزمایش من رو با دقت نگاه کرد و کاملا برام توضیح داد. برای بیمار وقت میذاره و خیلی هم خوش برخورد و مهربون بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/14
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: زگیل تناسلی زنان، ناباروری در زنان
بسیار عالی بود و ایشان بسیار مهربان و با سواد و صبور هستند. من موقع ویزیت حضوری که گرفتم خیلی استرس داشتم موقع حرف زدن ولی ایشان با من دو سه دقیقه حرف زدند و من را آرام کردند و من با آرامش کامل مشکلم را گفتم و به بهترین شکل درمان شدم.
نمایش نظرات بیماران
3پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر عفت زادسر
دکتر عفت زادسر
یا سلام و احترام ممنون از نظر ارزشمندتان و خدارا شکر میکنم که بهتر شدید تمام شما عزیزان من هستید و افتخار میکنم در کنارم هستید ❤️❤️❤️
ز
زهرا
ویزیت شده
1402/03/21 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمایشان بسیار صبور، خوش برخورد و گشاده رو هستند. با جزئیات راهنمایی می‌کنند و ابعاد مختلف رو توضیح می‌دهند. مسئولیت پذیری و حُسن خدمت ایشان قابل تقدیر و تحسین است. بسیار سریع و دقیقا در تایم تعیین شده ویزیت انجام می‌دهند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
ویزیت شده
1401/05/31 | مشاوره آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام. احساس کردم تو این ویزیت، ایشون بسیار باتجربه، وبادقتن، و بی محابا و بدون بررسی دقیق حتی، دارویی نمیدن و جان بیمار رو به خطر نمیندازن واین مشخصه عالی ی پزشک خوبه.سلامتی و موفقیت روزافزون براشون از خدا میخوام.
3پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر عفت زادسر
دکتر عفت زادسر
با سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار ممنونم از لطف حضرتعالی تمام شما عزیزان ،،خانواده من هستید و هر کاری که انجام بدهم انجام وظیفه است???
پذیرش۲۴
عفت زادسر

دکتر عفت زادسر، متخصص زنان و زایمان در شهر تهران است. مطب دکتر عفت زادسر در چهارراه پاسداران- اول خیابان دولت- نبش کوچه نوباوه- پلاک 3 -واحد 2 -ساختمان صبا -جنب داروخانه.02122798337 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22798337 تماس بگیرید.

تاکنون 23K نفر از پروفایل دکتر عفت زادسر، متخصص زنان و زایمان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 81٪ مراجعین (140 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 96 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عفت زادسر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عفت زادسر امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص زنان و زایمان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عفت زادسر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عفت زادسر: تهران، چهارراه پاسداران- اول خیابان دولت- نبش کوچه نوباوه- پلاک 3 -واحد 2 -ساختمان صبا -جنب داروخانه.02122798337
  • تلفن مطب دکتر عفت زادسر: 021-22798337
  • تخصص دکتر عفت زادسر: متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل