ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
30K
دکتر فاطمه نوائی

فاطمه نوائی

شماره نظام پزشکی: 95539
PHD طب ایرانی/ درمان تخصصی بیماری های زنان و نازایی با طب ایرانی
96%
رضایت (123 نظر)
همین الان آنلاین ویزیت شوید
250,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
ایتا
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بابل - بابل/ میدان شهید کشوری/ خیابان شهید سرگرد قاسمی / ساختمان باران / طبقه اول
فعالیت ها
218 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه نوائی را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه نوائی

96%
رضایت (123 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر و
رحمان وکیلی زارع
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی دقیق و باحوصله هستند و در حال درمانم
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
م م.ه
ویزیت شده
2 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش برخورد و با حوصله مواردی ‌که لازم بود رو برسی کردند
پسندیدنگزارش
ارسال
م م
م م.ه
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتوسط خانم دکتر ویزیت انلاین شدم.درمان رو تازه شروع کرده با ایشون.نحوه پاسگویی ایشان خیلی خوب بود با حوصله و صبر به همه سوالات پاسخ میدن.
پسندیدنگزارش
ارسال
ه ق
هدی قاسمپور
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خیلی خوش برخورد هستن و راحت به سوالات جواب دادن.و تونستم مشکلاتمون بدون استرس بگم و با مهربانی و آرامش پاسخگو بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ب
زهرا ب
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آندومتریوز (Endometriosis)، بارداری، دیابت بارداری
دکتر خوب و متبحری هستند، شرح حال کامل مریض رو می گیرن و با دلسوزی مشاوره و توصیح مفصل میدن. چیزی که متاسفانه در متخصص های دیگه بسیار نایابه. تحت درمان ایشون با پاک سازی و البته آرامشی که به من دادن با وجود آندومتریوز طبیعی باردار شدم و در حال حاضر به خاطر قند بارداری تحت نظر ایشون هستم. توصیه می کنم در کنار متخصص زنان به یک دکتر طب سنتی خوب مثل ایشون مراجعه کنید.
پسندیدنگزارش
ارسال
پ ن
پریسا نیکوئی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من عفونت داشتم و دو دوره است که تحت درمان خانم دکتر هستم و خداروشکر الان خیلی بهتر شدم البته کامل درمان نشدم و قراره هنوزم دارو مصرف کنم. ان شاالله که درمان صورت بگیره.
پسندیدنگزارش
ارسال
س و
سارا وثوقی
ویزیت شده
3 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از طریق سایت پذیرش 24 با شماره ایشان تماس گرفتم و صحبت کردم ازمایشاتم را در ایتا برایشان فرستادم و دکتر بامن تماس گرفتن و منو کاملا راهنمایی کردن بهم دلگرمی دادن درمان و نسخه ی منو در ایتا فرستادن (چون در شهر دیگه ای هستم )فردا برای تهیه موارد لازم و شروع درمان اقدام خواهم کرد و واقعا ممنونم بابت دلسوزی و پیگیریشون .
پسندیدنگزارش
ارسال
س و
سارا وثوقی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام از طریق یکی از اپلیکیشن های بانوان مشکل عفونتم رو مطرح کردم . و این مشکل مانع بزرگی برای بارداری من بوده . و همچنین طبع سرد بدنم . و استرس . اینهارو با دکتر در میان گذاشتم ایشان بعد از تعیین وقت دوبار تماس تلفنی با بنده داشتن شرح حال کامل گرفتن از من . ازمایشاتم را برایشان در ایتا فرستادم بررسی کردن و درمان من را برایم ارسال کردن . در اولین فرصت میخواهم دارو ها را تهیه و شروع کنم ‌همراه با رژیم غذایی
پسندیدنگزارش
ارسال
آ د
آدنا داودیان
ویزیت شده
3 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. خیلی سریع ویزیت انجام شد. و خانم دکتر با حوصله شرح حال گرفتن. راضی بودم و قرار شد نسخه ایشون رو اجرا کنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
م پ
مریم پاشا
ویزیت شده
4 ماه پیش | ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن و تشخیص بسیار خوب و دقیقی دارند و خیلی خوب مشکل را برای من توضیح دادن تا راحت‌تر بتوانم برای درمان همکاری کنم و تدابیر طب سنتی رو انجام بدم. خیلی عالی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
فاطمه نوائی

دکتر فاطمه نوائی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی در شهر بابل است. مطب دکتر فاطمه نوائی در بابل/ میدان شهید کشوری/ خیابان شهید سرگرد قاسمی / ساختمان باران / طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-32289322 تماس بگیرید.

تاکنون 30K نفر از پروفایل دکتر فاطمه نوائی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 96٪ مراجعین (123 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 111 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه نوائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه نوائی امروز 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه نوائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه نوائی: بابل، بابل/ میدان شهید کشوری/ خیابان شهید سرگرد قاسمی / ساختمان باران / طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر فاطمه نوائی: 011-32289322
  • تخصص دکتر فاطمه نوائی: PHD طب ایرانی/ درمان تخصصی بیماری های زنان و نازایی با طب ایرانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل