ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
113K
دکتر فرشته صفدری

فرشته صفدری

شماره نظام پزشکی: 126445
متخصص بیماری‌های داخلی
95%
رضایت (426 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از نیم ساعت

آدرس و تلفن تماس

قزوین - خیابان سبزه میدان ابتدای فردوسی جنوبی .بن بست مینا .ساختمان پزشکان آزادی.طبقه دوم
قزوین - قزوین میدان جانبازان، بلوار نخبگان، خیابان پیروزی، امیرکبیر 12کلینیک محمدزاده
قزوین - قزوین
قزوین - قزوین - خیابان فردوسی - روبروی بیمارستان مهرگان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرشته صفدری را داشته است.

نظرات در مورد فرشته صفدری

95%
رضایت (426 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ج
مهشید جمشیدی
1402/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام دکتر بسیار با دانش و بااخلاق و مهربانی هستند. من بعد از 5 سال دیابتم کنترل شد و نرمالی رسید. تیروئیدمم کاملا بعد از چند ماه استفاده از داروهایی که این پزشک تجویز کرد درمان شد. یه چیز بسیار عالی که باعث شد من به این مطب بیام علاوه بر پزشک منشی بااخلاق و‌ مهربون این مطب بود که با تمام بیماران با انرژی تمام و مهربانی پاسخ میدادن و‌بسیار با شخصیت بودن. پیشنهاد میکنم حتما واسه درمان برید نتیجه میبینید، من از توضیحاتی که دوستان تو‌این سایت دادن رفتم و‌دیدم واقعا عالیه منشیشون که بی‌نظیرند خوش بحال دکتر که این خانم بااخلاق که اسمشونم زهرا بود و آوردن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمداسماعیل رضایی
ویزیت شده
1402/01/27 | مطب دکتر فرشته صفدری
پزشک را توصیه می‌کنمسلام سرکارخانم دکتر صفدری، پزشکی ماهر، متخصص، بااخلاق، دقت زیاد در گوش دادن به توضیحات بیمار و وقت گذاشتن برای بررسی دقیق آن. از همه حائز بااهمیت و شاخصیه خاص وارزشمند ایشان به خوش رویی و باحوصله بودنش هست. بنده که سالها است چه در بینارستان بوعلی‌ درمانگاه مهرگان. مطب و غیره خدمتش می رسم و به تمام دوستان و آشنایان هم همیشه توصیه ام کرده ام. از لحاظ کادر درمانی و منشی مطب هم خوشبختانه خانم با تحصیلات مدارج عالی و خوش برخوردی هستند. انشالله موفق باشند.
4پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهشید
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر فرشته صفدری
پزشک را توصیه می‌کنمدرود ‌مهر دکتر بسیار وقت برای مریض میذارن و همه چی ‌‌توضیح کامل میدن، من تو توضیحات این سایت از منشی دیدم که همه نوشتن عالیه، واقعا هم همینطور بود وقتی رفتم دیدم برخلاف بقیه منشی ها بسیار صبور و خوش اخلاق و مهربان بودن و به همه با حوصله تمام پاسخ میدادن. حتما پیشنهاد میکنم برید، من مادرم و پدرشوهرم و خونواده و فامیل گفتم همه بدون استثنا راضی بودن.
پسندیدنگزارش
ارسال
د ج
داود جکانلو
ویزیت شده
1401/05/27 | مطب دکتر فرشته صفدری
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام از وقتی که وارددفترمنشی دکترصفدری شدم منشی دکتربااحترام کامل من را راهنمایی کردش برای ویزیت کردن وقتی ویزیت را انجام دادم با احترام راهنمایی کردش اتاق دکترصفدری خانم دکتر هم با تمام احترام و تجربه اش بنده رامعاینه کردش و اخلاق خیلی خوبی داشتش من که ازهم خانم دکترصفدری وهم از منشی محترمش راضی هستم خیلی خیلی عالی بودش.......
نمایش نظرات بیماران
4پسندیدنگزارش
ارسال
م ج
مهشید جمشیدی
واقعا عالی بود منم همین حس و داشتم. به همه پیشنهاد میکنم حتما برای درمان برن
م
مطهره
1401/05/22
پزشک را توصیه می‌کنمخانم صفدری همانند اسمشون فرشته ان بسیار مهربان و خوش برخورد و پیگیر بیماری،بسیار دقیق و منظم در کارشون هستن من خواهر همسرم به خاطر ادم ریوی و آمبولی در بیمارستان بستری هستن ایشون فوق العاده در امر پیگیری بیماری هستن هر زمان و درهرمکان اگر از ایشون سوالی بپرسیم با حوصله و متانت تمام پاسخگو هستن
3پسندیدنگزارش
ارسال
ا
احسان
واقعا همین بود من که خیلی راضیم.
ا م
امیرمحمد مرادی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر فرشته صفدری
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوبی هستن تشخیص کبدچرب برای پسرم دادن راهنمایی های لازم رو کردن خیلی وقت برای بیمارشون میزارن با حوصله به حرفای بیمارشون گوش میدن از همه مهم تر هر وقت من به مطبشون زنگ زدم منشی جوابگو بود و اخلاق منشی دکتر صفدری عالی عالی خیلی راضی هستم
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ج
مهشید جمشیدی
منم کاملا موافقم وقتی منشیشون اینقدر با ادب و احترام حرف مریض و گوش میکنن و نوبت میدن کلی حالم خوب میشه استرسم کم میشه و از انرژی زیادشون ممنونم.از این سایتم ممنونم که من تونستم اینجا پزشکو انتخاب کنم و جواب بگیرم.
ا
اکرم
ویزیت شده
1402/01/27 | کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر با حوصله ودقت به صحبتم گوش کردن و مهمتر اینکه از تجویز بیمورد دارو خودداری کردن فقط تنها چیزی که اذیت کننده بود معطلی خیلی زیاد از نوبتی که اینترنتی گرفته بودم و زمانی که ویزیت شدم حدودا 2 ساعت مرکز محمد زاده تمیز و عالی بود
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ا
محمد ابراهیم
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر فرشته صفدری
پزشک را توصیه می‌کنمبسیارعالی بود،هم رفتار خانم. دکتر که با حوصله ووقت گذاشتن برای بیماران بود وهم رفتار خانم منشی که بسیار خوش اخلاق ومنظم بود ، درخصوص بیماریم فعلا بنده اولین ویزیتم بود یه سری آزمایشات خانم دکتر گفتن که باید انجام بدم
2پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهشید
کاملا موافقم. من چون نتیجه گرفتم دوست دارم مریضهای عین من هم خوب بشن و دیگه دردی نداشته باشن. حتما مراجعه کنید منشی بااخلاق و مهربونی دارن که نوبت میدن. خیلی خوشحالم که تو استان ما همچین مطبی با این مدیریت وجود داره.
س
سلیمه
ویزیت شده
1401/01/21 | کلینیک محمدزاده قزوین (عصر)
پزشک را توصیه می‌کنمسلام عرض ادب دکتر صفدری بسیار دکتر ریز بین ودقیقی هستن وخیلی با دقت بسیار معاینه وویزیت میکنن من خودم خیلی رازی ام ومادرشوهرو وپدرم ومادرم رو هم آوردم ایشون معاینه وویزیت کردن خیلی پزشک با سواد ولایقی هستن
1پسندیدنگزارش
ارسال
جابر
جابر
با عرض سلام از وقتی که با صبر و حوصله برای بیماران میگذارند قابل ستایش هست ان شاا... به امید خدا و تجویز ایشان بهبودی حاصل بشه.
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/27
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار باحوصله و اخلاق و وقت زیادی برای مریض میذارن و تسخیصشون درسته. از منشی مهربون و خوش اخلاقشونم ممنونم که خیلی باحوصله و متشخص بودن‌ عالی بود تا حالا چنین مطبی تو استان ندیده بودم.ممنونم ازشون
4پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
فرشته صفدری

دکتر فرشته صفدری، متخصص بیماریهای داخلی در شهر قزوین است. مطب دکتر فرشته صفدری در خیابان سبزه میدان ابتدای فردوسی جنوبی .بن بست مینا .ساختمان پزشکان آزادی.طبقه دوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33231750 تماس بگیرید.

تاکنون 113K نفر از پروفایل دکتر فرشته صفدری، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (426 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 372 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرشته صفدری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرشته صفدری امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرشته صفدری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرشته صفدری: قزوین، خیابان سبزه میدان ابتدای فردوسی جنوبی .بن بست مینا .ساختمان پزشکان آزادی.طبقه دوم
  • تلفن مطب دکتر فرشته صفدری: 028-33231750
  • تخصص دکتر فرشته صفدری: متخصص بیماری‌های داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل