ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
27K
دکتر لیلا کاظمی زنجانی

لیلا کاظمی زنجانی

شماره نظام پزشکی: 80339
جراح چشم پزشک استرابیسم -اکولو پلاست
89%
رضایت (196 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - میدان،انقلاب انتهای خیابان جمالزاده شمالی،نرسیده به خیابان فاطمی،نبش کوچه شیبانی پلاک 359
تهران - تهران،
درباره من

جراح و متخصصچشم پزشکی ۲۴سال سابقه، فلوشیپ استرابیسم-اکولوپلاستی جراحی زیبایی پلک…ویزیت با نوبت قبلی

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی لیلا کاظمی زنجانی را داشته است.

نظرات در مورد لیلا کاظمی زنجانی

89%
رضایت (196 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فراز
ویزیت شده
1400/05/18 | مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر
پزشک را توصیه می‌کنماز خانم دکتر لیلا کاظمی و برخوردشون راضی بودم ولی نفرات پذیرش بسیار کند عمل میکنند و همچنین ما در قسمت معاینه برای اپتومتریست بسیار معطل شدیم که نوبت دکتر ما گذشت ولی معاینه اپتومتریست انجام نشده بود و نکته مهم و آخر اینکه دو سری میام این مرکز برخورو آقای جوانی که پشت دستگاه اپتومتری میشینن بسیار بد هست و ایشون بسیار عصبی هستن.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ط
طاهره
فوق العاده پزشک خوبی بودن جراحی پلک انجام دادم عالیییییی بود و همچنان به دیگران معرفی میکنم
ح
حسین
1401/02/02
پزشک را توصیه می‌کنمبدلیل افتادگی پلک مراجعه کردم با دقت معاینه کردن و برای بررسی بیشتر به متخصص مغز و اعصاب ارجاع دادن که خداروشکر مشکل از عصب نبوده و انشالله برای جراحی پلک قراره مراجعه کنم - پزشک بسیار خوش اخلاقی هستن و تو همون ویزیت اول متوجه شدم وجدان کاری دارن چون میتونستن جراحی کنن و اگر مشکل از عصب بود دوباره افتادگی ایجاد میشد .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ز خ
زینب خاتون
1402/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمعمل بلفارو پلاستی انجام دادم از نتیجش کاملا راضیم اخلاق خانم دکتر هم مثل کارش عالییییه من خیلی استرس داشتم ولی اینقدر با حوصله و با آرامش و خوش رویی برخورد کردن که اصلا ترسم ریخت و نتیجه هم که عالی بود من به هر کی میخواد عمل بلفارو پلاستی انجام بده با اطمینان معرفیشون میکنم
3پسندیدنگزارش
ارسال
م
مهین
بیمارستان دولتی با بیمه
آ
آیسا
ویزیت شده
1401/07/18 | مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر
پزشک را توصیه می‌کنمباتوجه به اینکه یک ماه قبل نوبت اینترنتی گرفتم ولی اصلااااا از زمان پذیرش راضی نیستم ، تایم انتظار خیلی طولانی و برای کودکان خارج از تحملشون هست من امروز 4 ساعت کارم طول کشید و راضی نبودم ، البته این زمان انتظار همیشه طولانیه و نوبت گرفتن اینترنتی رو بی معنی میکنه!
1پسندیدنگزارش
ارسال
ل
لیانا
ویزیت شده
1402/03/30 | مطب دکتر لیلا کاظمی زنجانی
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خیلی مهربان بودند با دخترم لیانا جان 4سالشه با دکتر قبلیش همکاری نمیکرد ولی با خانم دکتر انقدر که مهربان بودن کامل همکاری کرد برای تنبلی چشم تحت درمان هستیم رفتار پرسنل هم عالی بود داخل مطب هم اسباب بازی داشتن ک بچه ها سرگرم شن
پسندیدنگزارش
ارسال
ز غ
زهره غلامی
ویزیت شده
1402/07/11 | مطب دکتر لیلا کاظمی زنجانی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام برخورد پرسنل عالی و بسیار محترمانه خانم دکتر خودشون بسیار مهربان و دلسوز بودن و بسیار عالی و با جزییات نحوه مراقبت و مصرف داروهارو برامون توضیح دادن ، واقعا در تشخیص و توضیح مشکل چشمام ، بی نظیر بودن خدا ازش راضی باشه
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ق
ارش قدان
بیمه سلامت قبول میکنه
ف
فراز
ویزیت شده
1402/03/08 | مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر
پزشک را توصیه می‌کنمداخل مطب اسباب بازی برای کودکان داشت که خیلی خوبه و باعت میشه بچه ها مشتاق بشوند،نحوه برخورد منشی مطب بسیار عالی بود و خود خانوم دکتر هم که حرف ندارند وقت میگذارند و تمام سوالهارو جواب میدهند و بسیار بچه دوست و مهربانند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ب
باران
ویزیت شده
1401/06/14 | مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار شلوغ و بد بود سری های قبلی بهتر بود اما این سری نزدیک به سه ساعت معطل شدم در صورتی که به موقع هم رفته بودم و واقعا شلوغی و بینظمیش باعث شد دیگه این کلینیک انتخابم نباشه هرچند دکتر کاظمی عالی هستن
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
برید مطبشون خیلی با نظم و سر ساعتی که وقت میدن نهایت ده دقیقه یه ربع معطلی داره
ق
قاسم
1399/07/01
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام مشکل چشمی داشتم نزدیک به 10سال زیرنظرخانم دکترلیلاکاظمی بودم عمل هردوشان توسط ایشان دراستان بوشهر انجام شد بسیارپزشک خوب بااخلاق کاردان وبره من این پزشک رابرای دوستان پیشنهاد میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ز خ
زینب خاتون
1402/02/26
پزشک را توصیه می‌کنمروی پلکم کیستهای ریز داشتم که برداشتند و عمل بلفارو پلاستی هم برای هر دو پلک بالام انجام دادند که بسیار از نتیجه عمل راضی بودم خانم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاقی هستند
1پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
لیلا کاظمی زنجانی

دکتر لیلا کاظمی زنجانی، فلوشیپ استرابیسم در شهر تهران است. مطب دکتر لیلا کاظمی زنجانی در تهران، واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 27K نفر از پروفایل دکتر لیلا کاظمی زنجانی، فلوشیپ استرابیسم بازدید کرده‌اند؛ همچنین 89٪ مراجعین (196 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 147 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر لیلا کاظمی زنجانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر لیلا کاظمی زنجانی امروز 4:50 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ استرابیسم ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر لیلا کاظمی زنجانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر لیلا کاظمی زنجانی: تهران، تهران،
  • تلفن مطب دکتر لیلا کاظمی زنجانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر لیلا کاظمی زنجانی: جراح چشم پزشک استرابیسم -اکولو پلاست
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل