ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
26K
دکتر محمدرضا حقایق خراسانی

محمدرضا حقایق خراسانی

34 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: .31669
متخصص بیماریهای عفونی و مقاربتی,زگیل تناسلی مردان،کرایوتراپی
85%
رضایت (149 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، خیابان شریعتی مقابل درب درمانگاه بیمارستان شریعتی بن بست نوید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا حقایق خراسانی را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا حقایق خراسانی

85%
رضایت (149 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک
کیوان
ویزیت شده
1401/12/22 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و درود ،عرض خسته نباشی به اقای دکتر و منشی محترم چند نکته خدمتتون عرض کنم 1_ممنون از توضیحات اقای دکتر بسیار با حوصله و از نظر دقت در درمان بیمار بسیار تلاش کرده و نهایت تلاش خودشونو برای بر طرف نمودن میگذران .همچنین رفتار منشی به نظرم نرمال و خوب بوده 2_مسایل بیمار با توجه به تخصص اقای دکتر (مقاربتی)خصوصی می باشد و خیلی ها دوس ندارن مریضای دیگه متوجه بشن و براشون مهم، از انجا که صدای اقای دکتر تو سالن انتظار شنیده میشه . 3_هزینه های مربوط به کرایوتراپی با توجه به همکاران دیگه بیشتر ،هیچ مشخصه ای بابت میزان مصرف کرایو نسبت به تعداد زگیل وجود نداره یعنی مبالغ به صورت سلیقه ای بوده البته به نظر بنده 4_ باتوجه به اینکه بحث مشتری مداری و رضایت مشتری جز مسایل مهم می باشد انتظار میرود همکاری بیشتری اقای دکتر با مریضای حود داشته باشن .حسن انجام کار و مسولیت پذیری بیشتر داشته باشن البته منظورم هزینه ای می باشد.هزینه های مجدد رو میتونن کمتر بگیرن. با تشکر از جناب دکتر و منشی محترمشون .
نمایش نظرات بیماران
2پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمیدرضا
برای درمان زگیل تناسلی از چه روشی استفاده میکنن؟
ک
کیوان
1402/05/23
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام با توجه به نظرات کاربران در خصوص جناب اقای دکتر حقایق خراسانی به حضورتون برسونم که اقای دکتر نظرات رو مطالعه میکنند و نسبت به مسایل عنوان شده ترتیب اثر میدن تو نظرات قبلی عنوان شده بود صدا اقای دکتر به سالن انتظار میاد مراجعه بعدی دیده شد درب اقای دکتر تعویض و مطابق استاندارد های روز انجام شده و هیچ صدای از مطب به سالن انتظار به گوش نمیرسه مشخص نظرات بسیار برای اقای دکتر با اهمیت می باشد تشکر از اقای دکتر حقایق خراسانی
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
امیررضا
1402/03/22
پزشک را توصیه می‌کنملکه هایی روی بدنم ایجاد شده بود پزشک عمومی حضوری و متخصص پوست به صورت انلاین وقتی دیدند گفتند زگیل هست و باید درمان کنی. پیش آقای دکتر حقایق رفتم که درمانم رو پیگیری کنم. ایشون بعد از بازدید دقیق گفتن اینها اصلا زگیل نیست و خیلی ها اینطوری هستند این طبیعی هست و اصلا جای نگرانی نیست. به ایشون اعتماد کنید. بسیار عالی اند. ممنونم از ایشون.
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رضا
1402/07/22
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عفونت آمیزشی
جناب آقای دکتر ، بسیار کاربلد و با معلومات و با شخصیت هستند و مهمتر اینکه ضمن تکریم بیمار و پس از بررسی نظرات ، به ابهامات پاسخ میدهند و این بسیار حائز اهمیت است که با درایت و حوصله به محتوای نظرات میپردازند و رهنمود میکنند ، همچنین دقت در معاینه وتشخیص و درمان دقیق و بشردوستانه ی ایشان قابل تحسین است .
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکبر
ویزیت شده
1402/01/16 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خدمت کلیه ی بیماران ومراجعه کنندگان محترمی که قراراست،پیش دکترحقایق ویزیت بشند به استحضار میرسانم: که دکتر ازلحاظ برخوردواخلاق بسیارمهربان وشایسته ووقت گذاربرای مراجعه کننده میباشد وضمنا ازلحاظ مشاوره درمانی وراهکارهای هزینه ،مشاوره خوبی میباشد!
پسندیدنگزارش
ارسال
م ح
محمد حسن
ویزیت شده
1402/02/16 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی و با صبوری و با حوصله به سوالات بیمار جواب میدند و دقیقا مشکل بیمار رو تشخیص میدند از صبر و شکیبایی و تشخیص دقیق جناب دکتر کمال تشکر دارم و به دیگران سفارش میکنم جهت درمان.دکتر حقایق خراسانی پیشنهاد میکنم . همینجور از برخورد خوب منشی تشکر
پسندیدنگزارش
ارسال
و
وحید
ویزیت شده
1402/05/11 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنم-محیط مطب بسیار مرتب و منظم -رفتار حرفه ای و محترمانه اقای دکتر و منشی شون - دکتر خیلی خوب وقت گذاشتن برای معاینه و تشخیص صحیح دادند و این باعث شد خیال من بابت مشکلی که داشتم کلی راحت بشه در کل خوب بود همه چیز
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
اکبر
ویزیت شده
1402/01/27 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام :واقعا دکترحقایق بسیار بااخلاق وباتجربه است وبرای بیماران باحوصله وقت گذار میباشد.من که خودم برای اولین بار ویزیت شدم همون بار اول نتیجه گرفتم میشه گفت دکتر معجزست!!خداخیرشون بده(مرسی ازبزرگواریشون)
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نوید
ویزیت شده
1402/07/18 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنمکاملا به حرفای بیمار توجه میکنن و خیلی دقیق راهنمایی میکنن و به سوالات جواب کامل میدن برای ویزیت بیمارخیلی وقت میزارن و هر چقدر معلومات علمی باشه در مورد بیماری در اختیار بیمار میزارن در کل عالی بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
ش
شاهین
ویزیت شده
1402/05/07 | مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی
پزشک را توصیه می‌کنمبهترین برخورد و بهترین امکانات پزشکی و بهترین حالت ویزیت برای بنده انجام شد.اقای دکتر حقایق بسیار مطلع و باتجربه هستند .من از کار ایشون کمال رضایت را دارم.ومراجعه به ایشان را به همه توصیه میکنم .
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
محمدرضا حقایق خراسانی

دکتر محمدرضا حقایق خراسانی، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر اصفهان است. مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی در اصفهان، خیابان شریعتی مقابل درب درمانگاه بیمارستان شریعتی بن بست نوید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36285898 تماس بگیرید.

تاکنون 26K نفر از پروفایل دکتر محمدرضا حقایق خراسانی، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 85٪ مراجعین (149 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 106 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا حقایق خراسانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی فردا 3:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا حقایق خراسانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی: اصفهان، اصفهان، خیابان شریعتی مقابل درب درمانگاه بیمارستان شریعتی بن بست نوید
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا حقایق خراسانی: 031-36285898
  • تخصص دکتر محمدرضا حقایق خراسانی: متخصص بیماریهای عفونی و مقاربتی,زگیل تناسلی مردان،کرایوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل