ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
25K
دکتر محمدرضا روحانی

محمدرضا روحانی

شماره نظام پزشکی: 79851
فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان
92%
رضایت (111 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خ شريعتي خ قبا پ١٢ط ٤واخد١٣
تهران - تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا
درباره من

آندوسکوپی کلونوسکوپی ERCP,سابقه ٢٤ ساعه طبابت

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا روحانی را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا روحانی

92%
رضایت (111 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/17
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام خدمت اقای دکتر روحانی عزیز ...پدرو مادرم تحت درمان شما بودن شما هردو را اندوسکوپی و کلنوسکپی انجام دادید و مادرم هم هموریید داشن شما با تزریق بتاکس درمان کردید و نزدیک ده میلیون هزینه کردیم ولی متاسفانه بیمه دی هبچ کدام از هزینه ها را پرداخت نکردن وگفتن اونجا مطب هستش کلینیک مجوزش را ندارید درشهرستان ساوه ....تورا خدا خودتون پیگیری کنید که ما چیکار کنیم تلفن بیمه دی 08634224358هستش که قبول نکردین هیچ کدام از مبلغ را بدهن ممنون میشم پیگیری کنید روز تون خوش سلمانی ...رحمانعلی ..
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر محمدرضا روحانی
دکتر محمدرضا روحانی
سلام حضورا تشريف بياريد کلینیک دی جهت پیگیری وحل مشکل
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن دوجا مطب دارن تهران وساوه منشی تهران بسیار خانم متشخص وبا حوصله هستن ولی منشی که تو ساوه مسول نوبت دهی و توضیح مصرف دارو قبل از آندوسکوپی و کلونسکوپی هستن فوقالعاده بی شخصیت بی ادب وپرخاشکر هستن حتی جواب سلام مریض هم نمیدن وسوال پرسیدنی گوشی را قطع میکنن از دکتر تقاضا دارم که به خاطر حیثیت کاری خودشون این خانم عوض کنن نه تنها بنده هر کس که میامد مطب از این خانم شاکی بودن
1پسندیدنگزارش
ارسال
ه
هدا
1401/06/11
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام مشکل همانژیوم کبد و مشکل معده داشتم.فکر می کردم برای همانژیومی که در حال بزرگ شدن هست راه درمانی وجود نداره و باید عمل باز انجام بدم(طبق نظر بیشتر دکترا) در صورتی که دکتر روحانی من رو امیدوار کردند و راه درمان دیگه ای رو پیشنهاد کردند که اصلا بقیه پزشک ها از اون اطلاعی نداشتند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/13
پزشک را توصیه می‌کنمسلام علیکم آقای دکتر روحانی یک پزشک بسیار مجرب وباسواد با اخلاقی بسیار خوب که هنگام ویزیت حتی اگر متوجه شود بیمار از لحاظ مالی ضعیف هست حتی شده پول داروی بیمار را هم داده است انسان شریف ومتدین ومتعهدی هست خداوند امثال ایشان را برای جامعه زیاد وسلامتشان بدارد
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام و تشکر از زحمات جناب آقای دکترعزیز...فقط یک سوال بیمار ما باتوجه به عمل خارج نمودن سنگ مجاری صفراوی در تریتا توسط شما در مجاری استند کار گذاشتین .برای خارج نمودن آن بایستی خدمت شما بایستی نویت آندوسکوپی بگیریم؟؟ سرپایی است یا بستری لازم است ؟
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سهیلا
1400/12/03
پزشک را توصیه می‌کنمبرای اولین بار به پیشنهاد یکی از دوستان پیش ایشون ویزیت شدم.بنظرم خیلی با حوصله و کامل راجع به مشکل بیمار صحبت میکنند البته کار من هنوز ادامه داره ولی بنظرم پزشک حاذق و با تجربه ای هستن .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/11/13
پزشک را توصیه می‌کنمایشان دکتر بسیار عالی ،با اخلاق ،متعهد و کار بلدی هستند پدر بنده سنگ در مجرای کبد داشتند که پیش ایشان عمل ercp انجام دادند که بسیار راضی هستم خدا خیرشون بده .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمید
1400/12/03
پزشک را توصیه می‌کنمس،یک نخسه پیش آقای دکتر برای،ادسکوپی رفتم،ازایشان راضیم،قراربودمجدداپیش ایشان برم،که گویا دکتررفتن ازاراک،خواهشن اگه دکتراراک پذیرش دارن به ما هم اطلاع دهند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ه
همایون
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر محمدرضا روحانی
پزشک را توصیه می‌کنماز ویزیت دکتر روحانی راضی هستم.روند درمان را با دستور ایشان پی میگیریم تا انشاالله به نتیجه برسیم.دکتر بسیار خوب هستند.سه ماه‌پیش توسط ایشون ercp شدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیاربسیاربسیار دکترمهربان ودلسوزوخیرخواه بیمارهستن خداخیرشان دهد ورزق وروزی فراوان وعمرباعزت درپناه امام زمان داشته باشن .ممنون
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
محمدرضا روحانی

دکتر محمدرضا روحانی، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در شهر تهران است. مطب دکتر محمدرضا روحانی در خ شريعتي خ قبا پ١٢ط ٤واخد١٣ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22887128 تماس بگیرید.

تاکنون 25K نفر از پروفایل دکتر محمدرضا روحانی، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (111 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 88 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا روحانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا روحانی فردا 4:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا روحانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا روحانی: تهران، خ شريعتي خ قبا پ١٢ط ٤واخد١٣
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا روحانی: 021-22887128
  • تخصص دکتر محمدرضا روحانی: فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل