ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
28K
دکتر محمدصدرا نظری

محمدصدرا نظری

شماره نظام پزشکی: 120723
فوق تخصص جراحی
متخصص جراحی عمومی
87%
رضایت (106 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از دو ساعت

آدرس و تلفن تماس

قزوین - خیابان نوروزیان،نبش حکمت 12، ساختمان معین، طبقه چهارم
قزوین - قزوین
درباره من

⮜ بیوگرافی

متخصص جراحی عمومی، فوق تخصص جراحی عروق

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدصدرا نظری را داشته است.

نظرات در مورد محمدصدرا نظری

87%
رضایت (106 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
1401/08/02 | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام خدا قوت خدمت پرسنل محترم. اتاق پزشک خیلی شلوغ بود طوری که یکی از شاگردان پزشک داروی بیمار دیگر رای به اسم من نوشت ولی من خودم حواسم بود که دکتر برای من فقط سونوگرافی تجویز کرد به اون آقا گفتم وگرنه داشتن به من اشتباهی دارو میدادن حتی نسخه نوشته بودن لطفاً پیگیری کنید بعد روی تخت می‌خوابید اگه همراه نداشتی کلی طول می‌کشید تا پزشک بیاد ببینه.خیلی ممنونم از پیگیری های شما
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
احمد
ویزیت شده
1401/05/08 | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنممکان مناسب برای بیماران عفونی نیست مخصوصا که بیمار ما از یک ماه بیشتر در بیمارستان بستری بود و دو روز پیش مرخص شد و مسیر ما خیلی دور است البته از نظر امکانات نه تختی برای استراحت تا دکتر برسد نه سرمی برلی شست وشو و حتی باند نداشتن برای تعویض کردن پانسمان همه وسایل شخصی خریداری شد و برده شد
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ب
اصغر بخشی فرد
ویزیت شده
1402/05/22 | مطب دکتر محمدصدرا نظری
پزشک را توصیه می‌کنممیتونم بگم دراستان ما قزوین بهترینن بایک ویزیت متوجه شدن من درچه ناحیه ای از بدن گرفتگی عروق دارم دستور بستری دادن وچند روز بعد دربیمارستان مهرگان بافنرواستندگذاری شریان ایلیاک سمت چپ راباز کردن والان خیلی خوبم وبدینوسیله ازآقای دکترنظری وتیم پزشکی همراهشون تشکرمیکنم
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ح آ
حسین آقابیگی
واقعاکار اقای دکتر بینظیره هم کار بلد و هم با اخلاق
دکتر نادر حیدرزاده
دکتر نادر حیدرزاده
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام اینجانب دکتر نادر حیدرزاده فوق تخصص ریه در تهران از همکار ارجمندم جناب دکتر نظری عزیز که با حضور به موقع در روز تعطیل و پیوند عروق پا باعث شدند تا پای بیمار از بالای زانو قطع نشود و زندگی دوباره به بیمار بخشیدند کمال تشکر و قدردانی دارم.
4پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر محمدصدرا نظری
دکتر محمدصدرا نظری
سلام خواهش می کنم وظیفه است آقای دکتر شرمنده نکنید??
م
مریم
ویزیت شده
1401/12/10 | مطب دکتر محمدصدرا نظری
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام من امروز به مطب اقای دکتر مراجعه کردم و مشکل خاصی هم نداشتم اما از نحوه ی ویزیت اقای دکتر نگم که عالی بود واقعا وقت میگذاشتند واسه بیمار و اخلاق حرفه ای که داشتند منو شیفته کارشون کردند واقعا بهترین پزشک بودند که من تو عمرم دیدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
ویزیت شده
1401/11/08 | مطب دکتر محمدصدرا نظری
پزشک را توصیه می‌کنمبا سپاس فراوان از استاد عزیز جناب آقای دکتر نظری و پرسنل محترم ایشان .بنده در مطب خدمت آقای دکتر رسیدم هم از بیماران پذیرای میکردن هم رفتار خیلی پسندیده و دقت کامل در زمان ویزیت داشتن و تشخیص درست بیماری بنده..
پسندیدنگزارش
ارسال
م
معصومه
ویزیت شده
1401/05/10 | بیمارستان ولایت قزوین (صبح)
پزشک را توصیه می‌کنممتاسفانه به دلیل ازدحام زیاد مراجعه کننده بار اول بعد از سه ساعت معطلی فقط سه ثانیه با دکتر صحبت کردیم که ارجاع دادن به سونوگرافی مرتبه دوم هم به دلیل بیمار اورژانسی نیومدن و رزیدنت بخش کار مارو انجام دادن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
من جراحی کیست گردن بزرگ داشتم کارشون عالیه بدون آسیب به رگ
ل
لیلا
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنملیزر واریس برام انجام دادن طی دوجلسه ، علی رغم اینکه بسیار پزشک باتجربه وحاذقی هستند ،درکنارش انسان بسیار شریفی هم هستن " مشکلی برام پیش امد ایشون در کمال متانت و ارامش برخورد کردن سلامت باشن "
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
ویزیت شده
1402/05/19 | مطب دکتر محمدصدرا نظری
پزشک را توصیه می‌کنمامکانات رفاهی بسیار ضعیف و منشی بسیار بی مسئولیت و نحوه نوبت دادن هم خیلی بد بود چون که 2ساعت و 50 دقیقه معطل شدیم و دکتر دیر آمد ولی رفتار دکتر بسیار خوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمد
ویزیت شده
1402/05/12 | مطب دکتر محمدصدرا نظری
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام فوق العاده با اخلاق و مهربون و بسیار با تجربه و کار درست خدا خیرش بده .فعلا نوبت زده برای بستری انشالله که جواب بده و خدا به همه مریضا شفا بده.
پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
محمدصدرا نظری

دکتر محمدصدرا نظری، فوق تخصص جراحی عروق در شهر قزوین است. مطب دکتر محمدصدرا نظری در خیابان نوروزیان،نبش حکمت 12، ساختمان معین، طبقه چهارم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 028-33666702 تماس بگیرید.

تاکنون 28K نفر از پروفایل دکتر محمدصدرا نظری، فوق تخصص جراحی عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (106 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 91 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدصدرا نظری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدصدرا نظری امروز 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدصدرا نظری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدصدرا نظری: قزوین، خیابان نوروزیان،نبش حکمت 12، ساختمان معین، طبقه چهارم
  • تلفن مطب دکتر محمدصدرا نظری: 028-33666702
  • تخصص دکتر محمدصدرا نظری: فوق تخصص جراحی/ متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل