ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر نسرين بحراني

نسرين بحراني

شماره نظام پزشکی: ک-د-1906
متخصص کاردرمانی و امور توانبخشی
99%
رضایت (45 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شاهین شهر - شاهین شهر-عطار نبش ۳ غربی
درباره من

نسرین بحرانی   ک.نظام پزشکی ۱۹۰۶

کارشناسی کاردرمانی و امور توانبخشی

  • با بیش از ۱۰سال سابقه ی کاری در امور توانبخشی
  1.  
  2. سکته مغزی CVA

،کودکان فلج مغزی (CP) ; تاخیر حرکتی،

ام اس ،پارکینسون

ضایعات ارتوپدی دست و 

کودکان بیش فعال و نقص توجه تمرکز

 اتیسم و سندروم داون

(( کاردرمانی آذرخش ))

شاهین شهر خیابان عطار نبش ۳ غربی

 ۰۹۳۵۶۸۸۳۶۸۵

۰۹۱۳۳۲۳۹۹۸۵ 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نسرين بحراني را داشته است.

نظرات در مورد نسرين بحراني

99%
رضایت (45 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/08/11
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام و خسته نباشید خدمت خانوم دکتر نسرین بحرانی،پسرم مشکل تعادل داشت و قابلیت خیلی از فعالیت های ورزشی و وبازی که هم سن و سالانش میتونستن انجام بدن رو نداشت،که همین امر باعثه گوشه گیری و افسردگی مدتی پسرم شد تاکه یکی از همکارانم خانم دکتر رو معرفی کردن و طی چندین جلسه پسرم به تعادل نسبی ایی رسید و بعد اون از برنامه تمرینات تعادلی و تقویت تعادل رو زیر نظر خانم دکتر رو طی 2ماه ادامه دادن و الحمدلله الان هیچ مشکلی نداره.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمسلام.کار خانوم دکتر عالیه.. هم از نظر علم پزشکی هم از نظر اخلاق هم از نظر محیط کارشون ک خیلی گرم و صمیمیه.. فوق العاده هستن.. من دخترم مشکل اسپاسم دارن.. فعلا در حال درمان.. خداروشکر تو همین مدت کوتاه کاردرمانی نتیجش و دیدیم.. خیلی خیلی ممنونم از خانوم دکتر و کادر عالیشون..پیشنهاد میکنم اگه دکتر خوب خواستین حتما پیش خانوم دکتر بحرانی ویزیت بشیین.. ب امید روزی ک دخترم مستغل بتونه راه بره..
3پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آمنه
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام ،بنده دخترم مشکل تعادل داشت تا کنون به چندین پزشک برای معالجه اش مراجعه کردم ولی متاسفانه نتیجه مطلوبی را بدست نیاوردیم ،تا اینکه، خانم دکتر نسرین بحرانی رابه ما معرفی کردند ،والان دخترم نزد ایشان تحت معالجه میباشد ،و از زحمات ایشان خیلی راضی هستم.،دکتری دلسوز و مهربان و وظیفه شناس می‌باشند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر نسرين بحراني
دکتر نسرين بحراني
درود برشما دوست عزیز انجام وظیفه است
ح
حسین
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک خوش برخورد کاملا صبور 3ساله که بخاطر تعریفی که ازین مرکز شنیدم جهت درمان پسرم از خوزستان نقل مکان کردم با حوصله به مشکلات بیمار گوش میده و توضیح کامل میده تازه کلی تمرین هم واسه تو خونه به بیمار میده پسرم تاخیر حرکتی و ترس از ارتفاع داره که به کمک خانم دکتر خیلی بهتره خیلی راضی ام
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/03
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من دخترم را یک سال و نیم بردم کاردرمانی نتیجه ای ندیدم بعداز تحقیقی ک داشتم بردمش پیش خانم دکتر خداشاهده بعدازچند جلسه دخترم قدم برداشت و اسپاسم ک داشت بهترشد.خیلی خیلی ممنونم از خانوم دکتر و کادر مجرب و محیط گرم و صمیمی ک در اختیار بیمار اشون قرار میدن.
2پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
بنده مشکل ام اس دارم و با برنامه ی درمانی بسیار عالی پیش رفتیم کادر مجرب و خوش برخورد و بسیااااار منصف با خیال راحت این مرکز رو برای درمانتون انتخاب کنید که بهترینن محیط گرم و صمیمی در کنار کاملترین درمان
ف
فاطمه
1402/08/14
پزشک را توصیه می‌کنماز لحاظ برخور‌د و انرژیی ک میزارن و کیفیت کارشون عالییییییین خیلی برای من زحمت کشیدن و هرچی از خوب بودن و ثمربخش بودن کارشون بگم کمه اول باید خودتون بخواید و طول درمان رو کامل کنید و دومین نکته ی پزشک خوب و همراه و دلسوزه که بی شک خانم دکتربحرانی هستن❤
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بنده از اهواز میام حقیقتا تعریف ایشون و مرکزشونو بارها شنیده بودم به خاطر دخترم که مشکل اختلال یادگیری و عدم توجه تمرکز دارند اومدم اکنون تحت درمان ایشونن اینجارو هزاران بار پیشنهاد میکنم بهترینن و منصف ترینن تو درمان
پسندیدنگزارش
ارسال
م
موسی
1402/08/14
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عدم تعادل
جهت درمان پسرم مراجعه کردم که نتیجه گرفتم.واقعا تمام تالش خودشون رو برای بهبود بیمار انجام میدن بسیار خوش اخلاق و مردم دار هستند.بنده ایشون رو به تمام کسانی که خدای نکرده مشکل دارن پیشنهاد میکنم. سپاسگذارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حسین
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی بهترین درمان بهترین کلینیک بهترین تجربه بهترین درمانگران... هزار بار پیشنهاد میکنم مرکزشونو هم خانم دکتر بحرانی هم دکتر آقایی درجه یکن بیماری منو فقط اینجاتونستن درمان کنند خدا خیرشون بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام . خواستم یه تشکر ویژه کنم از خانم دکتر عزیز بابت تلاش هاش و برخورد خوبش .خیلی با حوصله رسیدگی میکنید و جوابدهی خوبی داشتیم ممنونم ازتون واقعا که تو کارتون حرفه ای و عالی هستید
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سارینا
بسیار کاربلد و متخصص در کارشون.خیلی وقت میزارن و مهربان و متعهد هستن
پذیرش۲۴
نسرين بحراني

دکتر نسرين بحراني، کارشناس کاردرمانی در شهر شاهین شهر است. مطب دکتر نسرين بحراني در شاهین شهر-عطار نبش ۳ غربی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09356883685 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر نسرين بحراني، کارشناس کاردرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 99٪ مراجعین (45 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 40 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نسرين بحراني در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نسرين بحراني فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس کاردرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نسرين بحراني، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نسرين بحراني: شاهین شهر، شاهین شهر-عطار نبش ۳ غربی
  • تلفن مطب دکتر نسرين بحراني: 09356883685
  • تخصص دکتر نسرين بحراني: متخصص کاردرمانی و امور توانبخشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل