ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
812
کارشناس الهام بشیری مهرا

الهام بشیری مهرا

شماره نظام پزشکی: ت-9000
کارشناسی علوم تغذیه
پزشکان آنلاین تغذیه منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شهریار - شبکه بهداشت و درمان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی الهام بشیری مهرا را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد الهام بشیری مهرا

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
الهام بشیری مهرا

کارشناس الهام بشیری مهرا، کارشناس علوم تغذیه در شهر شهریار است. مطب کارشناس الهام بشیری مهرا در شبکه بهداشت و درمان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-65245700 تماس بگیرید.

تاکنون 812 نفر از پروفایل کارشناس الهام بشیری مهرا، کارشناس علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس الهام بشیری مهرا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس الهام بشیری مهرا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس الهام بشیری مهرا: شهریار، شبکه بهداشت و درمان
  • تلفن مطب کارشناس الهام بشیری مهرا: 021-65245700
  • تخصص کارشناس الهام بشیری مهرا: کارشناسی علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل