ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
115K
دکتر شهاب رحیم پور

شهاب رحیم پور

شماره نظام پزشکی: 113238.
فوق تخصص گوارش و کبد بالغین
4.6
از ۵
رضایت (711 نظر)

آدرس و تلفن تماس

یزد - خیابان آیت الله کاشانی -جنب بیمارستان مجیبیان-کلینیک دکتر مجیبیان
درباره من

⮜ بیوگرافی

  • فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1395
  • متخصص بیماری های داخلی از سال 1392
  • تشخیص و درمان بیماری های انجام جراحی آندوسکپی دستگاه گوارش و سنگ های صفراوی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، سرطانها و بیماریهای کبد و مجاری صفراوی و کیسه صفرا و پانکراس،درمان اختلالات و دردهای گوارشی، اسهال و یبوست، درمان آندوسکوپیک زخم و پولیپهای دستگاه گوارش، سرطانهای گوارشی و...
  • برای دریافت نوبت حضوری از دکتر شهاب رحیم پور می توانید بر روی دکمه دریافت نوبت حضوری کلیک نمایید و نوبت خود را دریافت کنید، همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس ایشان با شماره تلفن و آدرسی که در این صفحه درج شده است مراجعه نمائید.


 


⮜ سوابق علمی

  • شرکت در دوره های آندوسکوپی در کره جنوبی و پکن

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شهاب رحیم پور را داشته است.

نظرات در مورد شهاب رحیم پور

4.6
از ۵
رضایت (711 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
خیلی خوش برخورد و صبور هستند .امید میدن .برای بیماری های مربوط به معده و روده ها خیلی عالی .اما برای بیماری سیروز و فیبروز داروهای شیمیایی کافی نیست .باید از گیاهان دارویی تهیه شده توسط داروساز خبره استفاده شود .اگر خدای نکرده این بیماری رو دارین در کنار داروهای دکتر یه سر بافق داروخانه دکتر تشکری بزنین .ایشون نیاز به پول و تبلیغ برای کارشون ندارن .چون داروشون توی کشورهای حوزه خلیج فارس و کانادا روی افراد زیادی که دارای بیماری های کبدی وصفراوی داشتن به طور کامل جواب داده .
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
نوبت دهی اصلا خوب نبود و من که نوبت اینترنتی گرفتم واسه ساعت 19:30 نوبت داشتم ساعت 20:25 رفتم داخل و اگه چنتا بیماری که صدا زدن بودند ممکن بود تا ساعت ده هم طول بکشه و یه چیز دیگه که چون اطلاع نداشتم یه خورده ناراحت کننده بود اینکه ویزیت آزاد حساب شد به مبلغ 132000 تومان .ویزیت دکتر هم در حد سه یا چهار دقیقه بود و فقط چنتا سوال پرسیده شد و نوبت بیمارستان داد بهم در کل 60 درصد بیشتر راضی نبودم
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من دکتر رحیم پور رو به با حوصله بودن و بادقت به حرف مریض گوش دادن میشناختم وباهمین امید اومدم پیششون ...نوبت مطب هم گرفتم که راحت وبی دغدغه باهاشون صحبت کنم اما هر لحظه یکبار وسط صحبت من میومدن ویاداوری میکردن وقت ندارن به حرفای من گوش بدن .خب وقتی نتونم کامل مشکلاتم رو بگم چه طور کمکم میکنن؟؟؟؟!!من هزینه ویزیت مطب برای چی دادم ؟؟خب وقتی وقت اندک دارن مریض کم ببینن ولی با کیفیت ....
7
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من تشخیص دکتر رو خیلی قبول داشتم،وبرای همین مصربودم برای ویزیت پیششون برم اما دوباری هست که وقتی میرم برای ویزیت چون مواردم رو نوشتم باتندی میگن که اومدی تومار بخونی وپاشو برو و خوبی و...خب من این همه پول ویزیت دادم که بتونم راحت حرف بزنم مشکلاتم رو بگم خب حوصله ندارن چرا مریض قبول میکنن به خدا هردو باز از شدت استرس برخوردشون مشکلاتم تشدید شد به کلی نتیجه ای هم نگرفتم .
6
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام آقای دکتر رحیم‌پور بسیار خوب وخوش برخورد و با اینکه هنوز جوان هستن خیلی با تجربه...ولی نارضایتی که داشتم این بود که با هیچ بیمه ایی قرارداد ندارندو ویزیت آزاد حساب میشه ای کاش لااقل با بیمه تامین اجتماعی که هر ماه 7٪ از حقوق هرکارگر بر میدارندقرارداد داشتن واینکه محیط اونجا برای انتظار خیلی گرم‌بودسیستم سرمایشی خوبی ندارد
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام جناب اقای دکتر رحیم پور . بسیار پزشک باتجربه و با معلوماتی هستن . بسیار برخورد عالی و دل سوز برای بیمار از همه مهم تر دلگرمی که به بیمار میده خودش یه دنیاست . باسن کمی که دارن ازنظر پزشکی فوق العاده با تجربه هستن . انشاا... سلامت باشن . مردم یزد باید قدردان همچین پزشکی باشن . باتشکر علیرضا دهقانزاده بافقی
2
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام،نوبت برادوستم اینترنتی ساعت 6وربع عصرگرفتم، کلینیک میجیبیان ک رفته بودهرچه به منشی گفته بودموبایلم نگاه کنین بااین شماره برام نوبت گرفته بودن منشی گفته نمیرسم نگاموبایلت کنم بشین بعداحضوری بهت نوبت میدم وساعت ربع ب8تونسته بودبره پیش دکتر(خیلی خیلی بی انصافیه حتی خیلی شلوغ باشه یه نگاچن ثانیه طول میکشه؟؟؟)
4
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام خوب بود راضی هستم ولی وقت و زمان که با دکتر صحبت کنم خیلی کم بود نوبت من که شد دکتر تماس تلفنی داشتن رفتن بیرون پنج دقیقه ای منتظر شدم تا اومدن ولی نتونستم کامل بابت شرایط مریضی ام با شون صحبت کنم اگر دکتر رحیم پور زمانی بیشتری بزارن برای مریض شون خیلی بهتر ه و دعا گویشون می باشیم ممنون و متشکرم
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
وقتی صحبت می کردم واقعا احساس می کردم که بهم گوش میدن، دقت خوبی توی شنیدن حرف مراجع دارن. مشکل رو خوب توضیح میدن. حس نکردم که باید با عجله و زود حرف بزنم و زود هم از اتاق برم بیرون. البته به همین دلیل که برای بیمار وقت می گذارن، انتظار بیمار پشت اتاق هم یه ذره طولانی میشه. محیط مطب و رفتار منشی هم خوب بود.
1
مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برخورد آقای دکتر بسیار عالی بود . آرامش خاصی در نگاهشون بود . با دقت و تمرکز بالا به صحبت بیمار گوش میدهند . بیماران یکنفره وارد مطب میشوند نه اینکه چند تا بیمار باهم ویزیت شوند . محیط کولونوسکوپی بیمارستان مجیبیان و عملکرد آقای دکتر و تشخیصشون عالیست . خدا بهشون طول عمر باعزت و بابرکت بدهد .
2
مفید بود؟

دکتر شهاب رحیم پور، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در شهر یزد است. مطب دکتر شهاب رحیم پور در خیابان آیت الله کاشانی -جنب بیمارستان مجیبیان-کلینیک دکتر مجیبیان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-31380070 تماس بگیرید.

تاکنون 115K نفر از پروفایل دکتر شهاب رحیم پور، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (711 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر شهاب رحیم پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شهاب رحیم پور امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شهاب رحیم پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شهاب رحیم پور: یزد، خیابان آیت الله کاشانی -جنب بیمارستان مجیبیان-کلینیک دکتر مجیبیان
  • تلفن مطب دکتر شهاب رحیم پور: 035-31380070
  • تخصص دکتر شهاب رحیم پور: فوق تخصص گوارش و کبد بالغین
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل