ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
769
دکتر شورا شفیق نیا

شورا شفیق نیا

شماره نظام پزشکی: 123319
متخصص بیهوشی
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - رشت، خبابان نواب
درباره من

پزشک پوست، مو و زیبایی 

متخصص بیهوشی 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شورا شفیق نیا را داشته است.

نظرات در مورد شورا شفیق نیا

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر شورا شفیق نیا، متخصص بیهوشی در شهر تهران است. مطب دکتر شورا شفیق نیا در رشت، خبابان نواب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 01332134737 تماس بگیرید.

تاکنون 769 نفر از پروفایل دکتر شورا شفیق نیا، متخصص بیهوشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شورا شفیق نیا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر شورا شفیق نیا فردا 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیهوشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شورا شفیق نیا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شورا شفیق نیا: تهران، رشت، خبابان نواب
  • تلفن مطب دکتر شورا شفیق نیا: 01332134737
  • تخصص دکتر شورا شفیق نیا: متخصص بیهوشی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل