ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر فاطمه نیکخواه

فاطمه نیکخواه

شماره نظام پزشکی: 104583
اعصاب و روان (روانپزشک)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ساری - بیمارستان زارع ساری
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر فاطمه نیکخواه متخصص اعصاب و روان با شماره نظام 104583 


با سابقه 15 سال طبابت و دارای مدرک گواهینامه تخصصی روانپزشکی و مدرک هیپنوتیزم پیشرفته از انجمن هیپونوتیزم ایران
درمان انواع مشکلات خلقی اضطرابی وسواس اختلالات خواب پرخاشگری افسردگی مشکلات عدم تمرکز و بیش فعالی اختلالات دوقطبی و سایکوتیک اختلالات خوردن سردردهای عصبی اختلالات اضطراب پس از سانحه و روان درمانی در مشکلات عاطفی .         در حال حاضر ویزیت حضوری غیر فعال بوده و فقط مشاوره و ویزیت انلاین انجام میشود
 

 

 

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه نیکخواه را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه نیکخواه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
فاطمه نیکخواه

دکتر فاطمه نیکخواه، دکترای پزشکی در شهر ساری است. مطب دکتر فاطمه نیکخواه در بیمارستان زارع ساری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-33283889 تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر فاطمه نیکخواه، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فاطمه نیکخواه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فاطمه نیکخواه امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فاطمه نیکخواه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فاطمه نیکخواه: ساری، بیمارستان زارع ساری
  • تلفن مطب دکتر فاطمه نیکخواه: 011-33283889
  • تخصص دکتر فاطمه نیکخواه: اعصاب و روان (روانپزشک)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل