ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
86K
دکتر فروغ قناطیر

فروغ قناطیر

شماره نظام پزشکی: 131488
متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
4.7
از ۵
رضایت (249 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بهبهان - کلینیک تخصصی بیمارستان شهیدزاده:خیابان آستانه-روبرو امامزاده حیدر(ع) کلینیک فوق تخصصی:فلکه پرستار-جنب بیمارستان شهید زاده کلینیک تخصصی:خیابان آستانه-روبرو امامزاده حیدر (ع)
بهبهان - بهبهان خیابان پیروز 100 متر مانده به چهارراه بیمارستان جنب زبانکده مردانی
نوبت دهی مطب پزشک 
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فروغ قناطیر را داشته است.

نظرات در مورد فروغ قناطیر

4.7
از ۵
رضایت (249 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.7
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ا ط
اسماعیل طیبی
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر فروغ قناطیر
4.7
پزشک را توصیه میکنم
برخورد دکتر بسیار عالی پاسخگو وخوش بر خورد بود چنتا انتقاد ، اول اینکه تلفن همراه پذیرش جوابگو نیست مگر اینکه پیام بدیم تا جواب دهد دوم اینکه بین وقت حضور در مطب تا ورود به مطب 90دقیقه طول کشید ونیاز به مدیریت بهتردارد سوم اینکه منشی می بایست نسبت به کشف حجاب برخی خانم‌ها محترمانه تذکر بدهند که مشتری مطب به علت عدم تذکر کاسته نشود.
1
پسندیدن
ارسال
ج ع
جمشید عرفانی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام وآرزوی سلامتی وطول عمر برای خانم دکتر قناطیر بنده برا زخم بستر پدرم مراجعه داشتم با وجودی که بیمار همراهم نبود و از محل زخم عکس تهیه کرده بودم بدقت وبا حوصله عکسها را بررسی و توضیحات لازم را ارائه دادند . سپس با تجویزپمادموپیروسین 2درصد و پماد بیلوا خیلی عالی ظرف مدت یک هفته نتیجه گرفتم . خدا خیرشون دهد
1
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
باسلام خانم دکتر بسیار متعهد و با حوصله وبرخلاف اکثر دکترا وقت کافی برا بیمار میزاره وبا علم کافی وتخصص بالا بهتربن ویزیت رو تجویز میکنه صمیمانه ازایشون تشکر میکنم وبراشون ارزو موفقیت توفیق روزافزون دارم و توصیم به دوستان اینه بااعتماد کامل برن پیش خانم دکتر ...ارزوی شفای همه بیمارا انشاله
پسندیدن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
یک سال پیش
0.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام خانم دکتر قناطیر بسیار مهربان و با حوصله با من رفتار مبکرد من واقعااز ایشون راضی هستم و مثل اینکه با مادرش رفتا ر میکرد بامن رفتار کرد و از درمان ایشون واقعا راضی هستم و ازشون کمال تشکر رو دارم ومن به همه ایشون رو معرفی میکنم با آرزوی سلامتی و موفقیت خانم دکتر عزیز
پسندیدن
ارسال
م م
مهدیه منصوری
ویزیت شده
یک سال پیش
|
مطب دکتر فروغ قناطیر
2.7
پزشک را توصیه نمی کنم
ویزیتش تقریبا آسون بود اذیت نشدم برا نوبت خیلی منشی خوش اخلاقو خوش برخوردی دارن دکتر خوبیم هست ولی واقعا خیلی ناراحتم نمیدونم من عجله دارم یا واقعا اثری نمیکنه یه هفتس دارو میخورمو کرماشو میزنم ولی هییییییچ تاثیری برام نداره حتی شاید بدترم شده
پسندیدن
ارسال
ن ح
ناصر حسینی ابوعلی
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
ایشان پزشک بسیار خوش برخورد و در عین حال با دانشی هستند و با حوصله فراوان و روی خوش به صحبت های بیمار توجه می کنند. روند درمانی من زیر نظر ایشان بسیار سریع و عالی پیش رفت و به بهبود کامل بسیار نزدیک هستم و از ایشان بسیار سپاسگزارم.
9
پسندیدن
ارسال
ن ا
نرگس اسکانی
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان شهید دکتر شهیدزاده
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام وقت بخیر دکتر قناطیر از محدود دکتر هایی هستن که به حرف بیمار گوش میدن و واقعا با صبر و‌حوصله وقت میذارن من 3 سال درگیر جوش بودم و هیچ‌ دکتری تشخیص نمیدادن علت جوش رو تا اینکه ایشون منو نجات دادن. در انتخاب ایشون شک‌نکنید
4
پسندیدن
ارسال
ص ب
صدیقه بیگم مصفا
ویزیت شده
دو سال پیش
|
بیمارستان شهید دکتر شهیدزاده
5.0
پزشک را توصیه میکنم
پزشک با دقت نظر درتشخیص و توصیه نسخه ی مربوط، توانایی خودرانشان دادند که کاملا راضی هستیم. دسترسی به بیمار و برخورد ملایم و محترمانه ای که قابل تقدیر است. پرسنل و کارکنان در نوبت دهی و مراجعه به پزشک کوشا بودند و ما راضی.
2
پسندیدن
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش ۲۴
دو سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با سلام دکتر بسیار خوش برخورد، باشخصیت و با دقت مریض را معاینه میکنه و با صبر و حوصله به حرفهای مریض گوش میده کیفیت درمان عالی ،محیط و امکانات رفاهی مطب هم بسیار خوب و عالی ست و منشی دکتر هم خانم بسیار مودب و محترمی است.
7
پسندیدن
ارسال
م ب
مهدی بازرگان
ویزیت شده
یک سال پیش
|
بیمارستان شهید دکتر شهیدزاده
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیار مسلط و با دانش بالایی که داشتن سریع بیماری را تشخیص دادن و با حوصله و دقت فراوان به توضیح روند درمان پرداختن و در کنار بحث درمان با مسولیت پذیری کم نظیری نگرانی بنده رو درباره بیماری کم کردن.واقعا بی نظیر بودن
3
پسندیدن
ارسال
پذیرش۲۴
فروغ قناطیر

دکتر فروغ قناطیر، متخصص بیماریهای پوست در شهر بهبهان است. مطب دکتر فروغ قناطیر در بهبهان خیابان پیروز 100 متر مانده به چهارراه بیمارستان جنب زبانکده مردانی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09399810300 تماس بگیرید.

تاکنون 86K نفر از پروفایل دکتر فروغ قناطیر، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (249 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 225 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فروغ قناطیر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فروغ قناطیر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فروغ قناطیر: بهبهان، بهبهان خیابان پیروز 100 متر مانده به چهارراه بیمارستان جنب زبانکده مردانی
  • تلفن مطب دکتر فروغ قناطیر: 09399810300
  • تخصص دکتر فروغ قناطیر: متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل