ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.3K
دکتر محمدمهدی راجی

محمدمهدی راجی

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 122018
جراح و متخصص بیماری های چشم
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ولیعصر، خ صانعی-پلاک33(ساختمان پزشکان صدف)-طبقه سوم غربی-واحد27
درباره من

من دکتر محمد مهدی راجی، متخصص چشم پزشکی و عضو آکادمی چشم پزشکان آمریکا، با تخصص در جراحی‌های آب مروارید، لیزیک، لازک، فمتو اسمایل و بلفاروپلاستی هستم. 

با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و دقت بالا، به بهبود بینایی و زیبایی چشمان شما می‌پردازم. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر، منتظر دیدارتان هستم.

 


 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدمهدی راجی را داشته است.

نظرات در مورد محمدمهدی راجی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدمهدی راجی، متخصص چشم پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر محمدمهدی راجی در تهران، ولیعصر، خ صانعی-پلاک33(ساختمان پزشکان صدف)-طبقه سوم غربی-واحد27 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88668600 تماس بگیرید.

تاکنون 4.3K نفر از پروفایل دکتر محمدمهدی راجی، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدمهدی راجی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدمهدی راجی 30 اردیبهشت 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدمهدی راجی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدمهدی راجی: تهران، تهران، ولیعصر، خ صانعی-پلاک33(ساختمان پزشکان صدف)-طبقه سوم غربی-واحد27
  • تلفن مطب دکتر محمدمهدی راجی: 021-88668600
  • تخصص دکتر محمدمهدی راجی: جراح و متخصص بیماری های چشم/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • تخصص های مرتبط
    خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل