ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
938
دکتر مصطفی مهرارا

مصطفی مهرارا

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 82458
تخصص طب اورژانس
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، انقلاب اسلامی، موثق
درباره من

جراحی‌های سرپایی. زیبایی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مصطفی مهرارا را داشته است.

نظرات در مورد مصطفی مهرارا

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/01/07
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: شکستگی استخوان دست
سالهای دور وقتی کم سن بودم بر اثر تصادف دستم دچار شکستگی شد... پیش چندین دکتر رفتم تشخیص ندادند... اما ایشون با یکبار معاینه ساده متوجه شکستگی شدند و با تشخیص به موقع مانع از مشکلاتی که در آینده به خاطر جوش خوردن نادرست استخوان ممکن بود برام پیش بیاد شدند... خواستم از همینجا ازشون تشکر کنم... سلامت و پایدار باشند
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مصطفی مهرارا، متخصص طب اورژانس در شهر تهران است. مطب دکتر مصطفی مهرارا در تهران، انقلاب اسلامی، موثق واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88316202 تماس بگیرید.

تاکنون 938 نفر از پروفایل دکتر مصطفی مهرارا، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مصطفی مهرارا در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مصطفی مهرارا فردا 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مصطفی مهرارا، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مصطفی مهرارا: تهران، تهران، انقلاب اسلامی، موثق
  • تلفن مطب دکتر مصطفی مهرارا: 021-88316202
  • تخصص دکتر مصطفی مهرارا: تخصص طب اورژانس/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل